מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים מעניינים בנושא פרסום

חשיפת ההשפעה של שלטי חוצות

כל מה צריך לדעת על כוחו של פרסום החוצות

מדריך לפרסום מודעת ריקול בעיתון

פרסום מודעת ריקול בעיתון היא דרך יעילה ואמינה להגיע לקהל רחב ולתקשר מידע חשוב על ריקול מוצרים

פרסום יעיל ב Ynet

יתרונות הפרסום בווינט

פרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ

לפרסום מודעות האבל בעיתונים "ידיעות אחרונות" ו"הארץ" תפקיד מכריע במתן מידע עדכני בדבר נפטרים בישראל.

פרסום צו קיום צוואה בעיתון, פרסום צו ירושה

הכל על פרסום צו קיום צוואה וצו ירושה בעיתון

פרסום בעיתון לא מה שחשבתם?

הכל על פרסום בעיתונים

מודעות תכנון ובניה

מהן, מתי והיכן מפרסמים אותן

מודעות כונס נכסים

מהן והיכן מפרסמים אותן

כל מה שרציתם לדעת על פרסום מודעות אבל

אספנו עבורכם את כל השאלות

כל מה שצריך לדעת על פרסום מודעה

הכל על פרסום מודעות בעיתונים בעידן הדיגיטלי

הכל על פרסום על אוטובוסים

הדרך לפרסם נכון בתחבורה ציבורית

פוטנציאל הפרסום בטלוויזיה

סוגי פרסום, מיקוד קהל ויתרונות

פרסום מודעות אבל

היתרונות בפרסום מודעות אבל בעיתון

פרסום מודעות אבל בעיתון הארץ

כל המידע על פרסום מודעות אבל בעיתון הארץ

איך מפרסמים מודעת אבל

מתי וכיצד להזמין את המודעה, אילו פרטים לכלול במודעה ומה המחירים?

כל מה שכדאי לדעת על פרסום ברדיו

למי מתאים, מחירים והאם הפרסום אפקטיבי?

פרסום שילוט חוצות

כל יתרונות הפרסום במדיום זה

מסע פרסום בטלוויזיה

האם גם העסק שלכם יכול להעלות מסע פרסום בטלוויזיה?

מדוע חבילות פרסום הן הדבר המשתלם ביותר לעסק שלך?

כל המידע על חבילות פרסום והיכן משיגים אותן

הפרסום באינטרנט יכול להזניק לכם את העסק

כל הפרטים על יתרונות הפרסום באינטרנט וכיצד תוכלו לפרסם את העסק

כך תבחרו היכן לפרסם את העסק שלכם

באמצעות בחירת מדיה נכונה תהפכו את הפרסום להשקעה שמניבה פניות ועסקאות

כיצד תרתמו את יתרונות הפרסום ברדיו ובטלוויזיה לעסק שלכם?

בעידן שלנו, כלי הפרסום רבים ומגוונים ולכל אחד מהם יתרונות משלו, שאותם ניתן לרתום בדרכים שונות

פרסום ורכש מדיה

לחלק את תקציב הפרסום בחוכמה

קידום כתבות באתרי חדשות

מגוון רחב של כלים לבחינת האפקטיביות של הפרסום

פרסום באינטרנט

המגוון הרחב של האפשרויות העומדות לרשותכם

פרסום מודעות בעיתון במגוון מדורים

סקירה של סוגי המודעות השונים ופרסום יעיל

משרד פרסום

הדרך שלכם להגיע למיליוני אנשים

מדוע הפרסום שלכם לא עבד?

לא ניסיתם משרד פרסום ורכש מדיה

פרסום ברדיו

מחזקים את המותג דרך השמיעה

שילוט חוצות

להופיע מול עינים של עשרות אלפי נהגים והולכי רגל בישראל

כל מה שרצית לדעת על מודעות אבל

מידע מקיף ושימושי על מודעות אבל.

משרד פרסום: רכש מדיה ודיגיטל בעידן החדש

כיצד שימוש מושכל ביתרונות של העידן הדיגיטלי, הפרסום המקוון ומדיות הפרסום הקלאסיות מחזקים את המותג שלך.

טיפים לפרסום מודעות לוח

כיצד לנסח מודעה בצורה קצרה, קולעת ומופנית לקהל היעד אליו אנו רוצים להגיע...

לוחות העיתונים: מגמות, עדיפות, קהל יעד

מה עושה את לוחות העיתונים לאטרקטיבים כיום בעידן האינטרנט, ומדוע מפרסמים בהם?

סגנון ונוסח במודעות הפרסום

ניסוח מודעות הפרסום והמימד החזותי בהן (הקרוי בשפה המקצועית "קריאיטיב"), מהווים חלק חשוב מהמסר הפרסומי.

השפעת גודל וצבע המודעות

כיצד משפיעים על הצרכן לרכוש שירות או מוצר באמצעות גודל וצבעוניות מודעות הפרסום?

מודעות הפרסום לרכב

חשיבות הפרסום למכירת המכוניות, כדאיות וקהל יעד...

מאפייני העיתונים היומיים בישראל

כדי שקמפיין הפרסום בעיתונות הישראלית יהיה אפקטיבי, יש ללמוד את מאפייני העיתונים השונים מבחינת כתיבה, פורמט, השקפה וקהל הקוראים.

כל מה שרצית לדעת על פרסום במקומונים

65% מאוכלוסיית ישראל נחשפת פעם בשבוע לאחד המקומונים של אזור מגוריהם, ורבים מהם אף נחשפים ליותר ממקומון אחד.

פרסום נכון באינטרנט?

כל אפשרויות הפרסום, אפיונים מיוחדים, קהל יעד, טיפים לפרסום ועוד...

האם פרסום באינטרנט הוא פרסום יעיל?

יתרונות חסרונות של האינטרנט כמדיום פרסומי.

הלו, זה רדיו?

מאפייני הפרסום ברדיו וטיפים ליצירת תשדירים אפקטיבים על גלי האתר.

איתור קהל היעד הרלוונטי לפרסום

הקשר בין קהל היעד לערוצי הפרסום המרכזיים: העיתונות הארצית והמקומית, המגזינים, האינטרנט, פרסום החוצות, הרדיו והטלוויזיה.

מיהו הצרכן הישראלי הממוצע?

הקשר בין קהל היעד לערוצי הפרסום המרכזיים: העיתונות הארצית והמקומית, המגזינים, האינטרנט, פרסום החוצות, הרדיו והטלוויזיה.

פרסום למגזרים

איתור המאפיינים של מגזר ובחירת אמצעי הפרסום מבטיחים פרסום מדוייק ויעיל יותר בקרב קהל המטרה.

אסטרטגיית פרסום

מאפייני קהל המטרה, יעדי הפרסום, המסרים, תקציב, ערוץ הפרסום והערכת התוצאות.

פריסת מדיה

בפריסת מדיה מחלקים את קמפיין הפרסום לערוצי התקשורת השונים ולמשבצות פרסומיות בכל ערוץ, במטרה ליצור חשיפה אופטימלית בקרב קהל היעד הרלוונטי.

פילוח קהלי יעד ומיצוב

חלק מתכנון אסטרטגי של פרסום כל מוצר או שירות, מחייב לחשוב מיהם קהלי היעד אליהם הם צריכים לפנות.

כיצד ליצור מסר פרסומי

אחד מהתהליכים המרכזיים בתכנון כל פרסומת וקמפיין היא בניית המסר.

איך יודעים שהפרסום היה אפקטיבי?

לאחר שקמפיין הפרסום עלה, צריך לברר - האם הפרסום השיג את מטרתו? הפרסום נועד לרוב לעודד את המכירות ואת תדמית המוצר לטווח הרחוק.

מהו מותג וכיצד ממתגים מוצרים?

מיתוג נשעה ע"י סקרים, ראיונות עומק, מחקרים מקיפים על הרגלי צריכה עכשוויים ועתידיים, חיזוי השוק, זיהוי קהל יעד וחקר פסיכולוגיה של צרכנים.