ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי - תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

משרד פרסום: רכש מדיה ודיגיטל בעידן החדש

חברות רבות מעוניינות להיחשף למגוון רחב של קהלי יעד, באמצעות הרדיו, הטלוויזיה, התקשורת המודפסת והמקוונת. לשם כך - הן עושות שימוש בשירותיו של משרד פרסום. אך מהם בעצם השירותים שמעניק המשרד? האם הוא רק רוכש את המדיה בעבור החברה או שגם מתכנן את הקמפיין הפרסומי עצמו? ננסה לעמוד על תפקידו של משרד רכש מדיה בעידן הנוכחי והשינויים שהיו בתחום בשנים האחרונות.



הקהל נחשף למגוון רחב של פרסומות ומפתח "עיוורון פרסומות"

אחרי מספר עשורים שמגוון מותגים לוו על ידי משרדי פרסום והקצו תקציבים גבוהים עבור פרסום במדיות השונות, קהל הצרכנים הפך למעט אדיש וחשדן יותר. היום, כאשר אנו שומעים תשדיר ברדיו, לרוב איננו זוכרים אותו, אלא אם תוכנן היטב. לכן, כיום משרד רכש מדיה אינו משמש רק כגוף מקשר בין גופי הפרסום לחברות המעוניינות לבנות או לחזק מותג, אלא ממש יוצר ומתכנן את הקמפיין ופריסת המדיה של לקוחותיו על מנת להגיע למקסימום חשיפה ולשבור את "עיוורון הפרסומות".



העידן הדיגיטלי: לטוב ולרע

אפשרויות הפרסום באינטרנט מעניקות למומחים בתחום את האפשרות להגיע לקהל יעד מפולח יותר - ולא לבזבז ספוטים יקרים בפניה לקהלים שונים ולא רלוונטיים. לדוגמה, מותג שמפרסם לנשים בלבד יכול לנצל את העידן הדיגיטלי ולפרסם באתרי אינטרנט ייעודיים לקהל היעד על בסיס הקלקות או חשיפות. בעבר, על מנת להגיע למיקוד כזה נדרש תקציב גבוה לפרסום ישיר באמצעות מודעות דיוור ייעודיות או צמצום של עוגת הפרסום רק למגזינים ייעודיים, תכניות רדיו וטלוויזיה ברצועות מובהקות לנשים.

כדי לוודא שהפרסום מגיע לקהל היעד הרלוונטי בחשיפה הרצויה, יש לתכנן את הקמפיין מראש - להגדיר קהלי יעד, גילאים, אזור גאוגרפי, תחומי עניין וכו' ולבצע אופטימיזציה ממוקדת בקמפיין על מנת לחקוק את קיומו של המותג בזיכרונו של הלקוח הפוטנציאלי. ע"י חשיפה ממוקדת ונכונה, ניתן להניע לפעולה את קהל היעד ולאפשר לו להגיע אליכם בכל דרך – אם בטלפון, בפנייה ישירה לבית העסק באחד הסניפים או באמצעות רשת האינטרנט.



פרסום לעסקים

עסקים גדולים מרכזים את תקציב הפרסום, בדרך כלל, בחברת פרסום וחברת דיגיטל. החברות מכירות את הניואנסים הקטנים הקשורים למותג והמסרים אותם מחלקת השיווק מעוניינת להעביר בכל עונה. היתרון הגדול שיש למשרד שכולל בתוכו את כל השירותים - משרד פרסום דיגיטל, פרסום אוף ליין ורכש מדיה הוא יכולת מקסום של התקציב. כאשר גוף גדול רוכש כמות גדולה של מדיה תחת קורת גג אחת, הקמפיין מתוכנן בהתאם לאפשרויות הפרסום במחירים אטרקטיביים במיוחד ובהלימה עם כל המסרים השיווקיים בכל הפלטפורמות השיווקיות.

היתרון הגדול של משרדי רכש מדיה, הוא בתנאים ובאטרקטיביות של חבילות פרסום במחירים שמשרד קטן אינו יכול לקבל בפנייה ישירה לגופי המדיה השונים. מלבד המחיר האטרקטיבי, יש מגוון פילרים- ספוטים פנויים המוצעים למעוניינים לעלות בדקה ה-90 בהוזלה משמעותית.



איך גם אתם יכולים ליהנות משירותי משרד פרסום ורכש מדיה?

ההתמחות של משרדי פרסום הוא בתכנון המדיה ובניית קמפיין שישלב תמהיל מנצח של סוגי מדיה שונים. נכון, ככל שתקציב הפרסום גדול יותר נפתחות בפניכם יותר אפשרויות, אך גם בתקציב בינוני ניתן להפיק קמפיין שיכול להדהד בזיכרונם של הלקוחות, אם מתכננים אותו נכון. בבחירת משרד פרסום, חשוב מאד לעבוד עם משרד שמתמחה בסוגי לקוחות מאותו סדר גודל ועם ניסיון בתחום. כיום יש מגוון סוגים של עבודה עם משרד פרסום, כאשר לרוב זה מתחלק בין משרדים שעובדים בחוזה שנתי ומשרדים שעובדים פר-פרויקט. המלצתנו להתחיל בפיילוט ולאחר שרואים את אפקטיביות הקמפיין - ניתן להקדיש תקציב פרסום גדול יותר לפיתוח המותג.



לסיכום, משרדי פרסום מעניקים לחברה מגוון רחב של שירותי פרסום, שירותים ומוצרים תחת קורת גג אחת, תוך יצירת מסר פרסומי הפונה לקהלי יעד מפולחים היטב. שימוש מושכל ביתרונות של העידן הדיגיטלי והפרסום המקוון, בצירוף הכרות מעמיקה עם מדיות הפרסום הקלאסיות - מאפשרים בניית קמפיין הכולל שילוב אפקטיבי המאפשר להגיע למגוון רחב של קהלי יעד ולחזק את המותג אליו נחשפים לקוחות פוטנציאליים ממספר מקורות במקביל.