מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

משרדי פרסום ורכש מדיה

רוצים להגדיל את החשיפה לעסק? להביא לקוחות פוטנציאליים? קמפיין פרסום פותח בפניכם אפשרויות רבות לצמיחה מהירה של העסק.

כיום, כאשר קיים מגוון עצום של אפיקי פרסום: פרסום ברדיו, פרסום בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל, בשילוט חוצות או בעיתון – מוקד הפרסום מסייע לכם לבנות קמפיין איכותי ואפקטיבי המותאם לקהל היעד ולתקציב.

אם אתם מעוניינים להזניק את העסק לגבהים חדשים גלו אילו יתרונות קיימים למשרד רכש מדיה על פני פנייה למשרד פרסום או ישירות למדיה לקבלת הצעות מחיר.


משרד הפרסום עם מספר הלקוחות הגדול בישראל - אלפי לקוחות קטנים, מאות לקוחות בינוניים, עשרות לקוחות גדולים

תהליך העבודה במשרדי פרסום ובמשרדי רכש מדיה

תכנון וקניית מדיה הינם מכלול של החלטות שמטרתם היא להגיע למקסימום חשיפה בקרב קהל המטרה בצורה ממוקדת, בזמן נכון ובעלות נמוכה. בתהליך התכנון וקניית המדיה נלקחים בחשבון מספר פרמטרים, ביניהם: עלויות, שיעורי חשיפה, בולטות, ייחודיות, התאמת המסר לסביבה וכו'.

תהליך העבודה במשרדי פרסום

התהליך במשרד פרסום מתחיל עם לקוח חדש שפונה למשרד על מנת לקדם את מכלול המוצרים/השירותים או כדי לחשוף ולחזק את המותג שלו.

צוות המשרד יתחיל בבדיקת המודעות הנעזרת והבלתי נעזרת של הלקוח, יאסוף איסוף מידע ויבצע למידה על הלקוח, המוצר, קהל היעד והמטרות. לאחר מכן יחלו בשלב אסטרטגיית השיווק ורק לאחר מכן יפנו לאסטרטגיית המדיה והתכנון וכמובן ההפקה (מיתוג, קריאייטיב, ארט והכנת חומרים לשידור/פרסום). בשלב הביצוע, התוכן הפרסומי משודר/מפורסם ומלווה במעקב ובקרה כדי לוודא שהקמפיין אכן מתבצע כפי שסוכם. אופן העבודה עם משרדי פרסום לרוב מתבטא בצורת ריטיינר + הסכם אודות רכישת המדיה. 

תהליך העבודה במשרדי רכש מדיה

משרדי רכש מדיה מתמחים בשלב תכנון ורכישת המדיה והשטחים הפרסומיים, לאור קשריהם ההדוקים עם כלי התקשורת והמדיות השונות וכוח המדיה שלהם (קניה בסיטונאות). לעיתים קרובות, משרדי פרסום עובדים בשיתוף פעולה עם משרדי רכש מדיה חיצוניים לצורך השלב הזה.  

לאחר שמשרד הפרסום מגבש את אסטרטגיית השיווק והמדיה, משרד רכש המדיה מתחיל את הליך ההתקשרות עם ערוצי הפרסום השונים. מטרת משרד רכש המדיה היא לרכוש את החבילות הטובות והמשתלמות ביותר עבור הלקוח, בהתאם לתקציב הנתון. יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים, משרד רכש מדיה יוכל להציע למפרסם חבילות והנחות שלא היו זמינות לו ישירות, הודות לנתח הרכישה הגבוה שלו מהמדיות. במהלך הקמפיין משרד רכש המדיה ממשיך במעקב אחר ביצוע הקמפיין בפועל ומוודא שהכל עומד בתנאים ובמטרות שהוגדרו. בסיום הקמפיין, משרד רכש המדיה מבצע בקרת מדיה לוודא שהכל שודר.

משרד הפרסום והרכש בוחנים את תוצאות הקמפיין, ממליצים על שינויים נדרשים לעתיד ומעריכים את הצלחתו מול מדדי היעד שהוגדרו.

יתרונות וחסרונות בעבודה עם משרדי פרסום ומשרדי רכש מדיה

יתרונות העבודה עם משרד פרסום:

  1. מקצועיות ומומחיות- משרדי פרסום מעסיקים צוותים מנוסים בתחומי הקריאייטיב, האסטרטגיה והמדיה. הם יכולים להעניק ייעוץ מקצועי לאורך כל שלבי הקמפיין.
  1. שירות כולל- משרד הפרסום מספק שירות מלא "תחת קורת גג אחת" הכולל תכנון, יצירת תוכן, רכש מדיה וניהול הקמפיין מהתחלה ועד סוף.
  1. ראייה כוללת- בזכות הידע והניסיון הרחב, יש למשרדי הפרסום ראייה כוללת של השוק והיכולת לבנות אסטרטגיית שיווק ופרסום מקיפה ויעילה.
  1. קשר הדוק עם לקוחות גדולים- רבים ממשרדי הפרסום הגדולים עובדים עם לקוחות מרכזיים וגדולים בתקציבים גבוהים.

חסרונות העבודה עם משרד פרסום:

  1. עלות גבוהה- שירותי משרד פרסום מלאים דורשים תשלום רייטיינרים גבוהים בנוסף לעמלות פרסום.
  2. פחות גמישות- לעיתים רבות קיימת התקשרות לטווח ארוך שמקשה לעסקים קטנים/בינוניים לעבוד עם עוד ספקים. 
  3. ריכוז גבוה בלקוחות הגדולים- משרדים מסורתיים נוטים להתמקד ולתת עדיפות ללקוחות הגדולים ובעלי התקציבים הגבוהים.

 

יתרונות העבודה עם משרד רכש מדיה:

היתרון המרכזי של משרדי רכש המדיה הוא התמחותם הספציפית ברכש פרסומי והשגת התנאים הטובים ביותר. 

בעוד שמשרדי פרסום מפעילים צוותים גדולים ומורכבים להפקה, קריאייטיב, אסטרטגיה ועוד, משרדי הרכש ממוקדים באופן נקודתי בשלב המכריע של רכישת המדיה. למשרדי הרכש יש מומחיות עמוקה בהבנת תנאי השוק, קשרים ארוכי טווח עם ספקי המדיה השונים וידע במיקוח על מחירי החבילות. התהליך במשרד רכש מדיה מתמקד בהגדרת צרכי הלקוח, התאמת החבילה הרלוונטית והצעת רכש של החבילות המשתלמות ביותר. 

  1. עלויות נמוכות - בזכות כוח הקנייה הגבוה, משרדי רכש מדיה מקבלים הנחות ומחירים אטרקטיביים עבור קהל הלקוחות שלהם. היתרון המשמעותי ביותר של משרדי הרכש הוא היכולת לרכוש שטחי פרסום במחירים זולים בהרבה לעומת עלות הרכישה הישירה של עסק בודד. הודות לכוח הקנייה הרב של משרדי הרכש, יש להם הנחות והטבות שלא זמינים ללקוח הפרטני.
  2. מומחיות בתחום ממוקד- משרדי רכש ממוקדים ברכישת מדיה וחשיפה מקסימלית לתקציב, וכך יש להם יתרון יחסי בתחום זה: בזכות הריכוז וההתמחות בתחום זה, למשרדי רכש המדיה יש ידע עמוק בכל הקשור להיצע, ביקוש, מחירים, תמהיל מדיות אופטימלי וקבלת החלטות מנומקות להשגת החשיפה המרבית לתקציב הנתון. יתרון זה נובע גם מקשריהם ההדוקים והיסטוריים עם ספקי המדיה השונים. 
  3. גמישות גבוהה יותר והתאמה אישית- לעסקים בינוניים קל יותר להתקשר לקמפיינים קצרים/חד-פעמיים עם משרדי רכש, ללא צורך בהתקשרות לטווח ארוך עם משרד פרסום. משרדי רכש מדיה מאפשרים גמישות רבה יותר להתקשר לקמפיינים קצרים מבלי להיכנס להתקשרויות ממושכות. כמו כן, הם נגישים יותר ללקוחות בינוניים שאינם מקבלים לעיתים קרובות שירות אישי ממשרדי פרסום הממוקדים בלקוחות הגדולים.
  4. התאמה טובה יותר לעסקים קטנים/בינוניים- משרדי רכש רבים ממוקדים בעבודה עם עסקים קטנים יותר ומציעים שירות מותאם אישית להם.
  5. פריסה רחבה- משרדי רכש מדיה משרתים לקוחות רבים ומגוונים, הן עסקים גדולים והן קטנים. בזכות מצבת הלקוחות הנרחבת הם רוכשים שטחי פרסום במחירים אטרקטיביים הודות לפריסת הלקוחות הגדולה.
  6. שירות ייעוץ- מעבר לרכש עצמו, משרדי הרכש יכולים להציע ייעוץ מקצועי והמלצות לגבי מדיומים יעילים, טיוב חבילות המדיה, פילוח קהלי יעד וניהול תקציב אופטימלי בהתאם למטרות הקמפיין.
  7. תגובה מהירה לשינויים- בזכות הקשר הישיר עם המדיות, משרדי רכש יכולים לנצל הזדמנויות פז כמו מכירת שטחים שנותרו פנויים - פילרים בזכות שינויים בלוחות שידורים שמקנים  להם הנחות "הדקה ה-90" בזמן אמת.
  8. פוטנציאל התייעלות תהליכים- היכולת של משרדי רכש מדיה לרכוש מספר שטחי פרסום עבור מגוון לקוחות במקביל, מאפשרת למשרדי הרכש להציע הטבות נוספות של צירופי חבילות ויצירת סינרגיה תהליכית. הם יכולים לשלב ולשזור קמפיינים לכדי חבילה יעילה וחוסכת יותר. 
  9. דגש רב על רכש המדיה- כאשר עובדים עם משרד פרסום, לעיתים קרובות שלב רכש המדיה הוא רק נדבך אחד מתוך מכלול שירותים ותהליכים מורכבים. לעומת זאת, משרדי רכש ממוקדים במלואם בתחום זה ומקדישים את מלוא המשאבים להשגת התוצאה המיטבית.

יתרונות משלימים נוספים של משרדי רכש המדיה הם אובייקטיביות גבוהה (היעדר ניגודי עניינים - אין העדפה למדיה ספציפית), ושיטת עבודה נוחה. במידה והלקוח אינו מרוצה - התהליך להחלפת משרד הרכש קל יותר, לעומת משרדי פרסום שההתקשרות איתם היא לרוב ממושכת יותר.


יתרונות אלה יכולים להיות משמעותיים במיוחד לעסקים בינוניים וחדשים שרגישים במיוחד לגורם העלות. לעסקים גדולים עם תקציב פרסום של מיליונים בשנה, היתרונות של משרדי פרסום מלאים עדיין עשויים לגבור.

עבור מרבית העסקים הקטנים והבינוניים, יתרונות העלות והגמישות של משרד הרכש הם משמעותיים ביותר, וגוברים על החסרונות. 


בסופו של דבר, הבחירה בין משרד פרסום למשרד רכש מדיה צריכה להיות על בסיס צרכי העסק, התקציב העומד לרשותו, גודל הפרויקט, קהל היעד ורמת המקצועיות והליווי הנדרשת. עסקים גדולים נוטים יותר להעדיף משרדי פרסום מלאים, ואילו עסקים קטנים יותר נהנים מהיתרונות של משרדי רכש המדיה.

משרדי פרסום לעסקים גדולים

עסקים גדולים המעוניינים למקסם את תקציבי הפרסום שלהם עובדים בדרך כלל עם משרדי פרסום מובילים הנמצאים בהתקשרות קבועה עם ערוצי הטלוויזיה והרדיו, אתרי האינטרנט הגדולים, העיתונים הארציים וספקי שילוט החוצות העיקריים ומוסיפים את עמלתם הקבועה על כל פרויקט בנוסף לריטיינר. משרד הפרסום הנבחר מסייע בבניית ושימור המותג לצד תכנון קמפיינים מובילים המשודרים במדיומים שונים.

כיצד עסקים קטנים ובינוניים יכולים להרוויח מעבודה עם משרד רכש מדיה גדול לעומת עם משרדי פרסום?

בעבודה עם משרד רכש מדיה,מפרסמים קטנים ובינוניים ומשרדי פרסום נהנים ממחירים אטרקטיביים בכל המדיות. בדומה לשיווק מוצרים פיזיים, גם בתחום הפרסום כאשר רוכשים את מוצרי המדיה בכמות גדולה ניתן לרכוש אותה "בסיטונאות" במחיר מוזל. המרוויחים הגדולים הם הלקוחות שנהנים ממחירים אטרקטיביים ללא התחייבות לזמן ארוך.

דרך נוספת לחסוך בתקציבי הפרסום היא באמצעות בניית חבילות פרסום ורכישת מדיה פנויה-פילרים הדקה ה-90 בהוזלה משמעותית. מה הכוונה?

רכישת חבילות פרסום משתלמות יותר – לעסקים ומשרדי פרסום

יתרון נוסף לשימוש בשירותיו של משרד רכש מדיה הוא קניית פילרים-דילים בסגנון הדקה התשעים.

קורה לעיתים כי מפרסמים מבטלים ברגע האחרון/ דוחים את הקמפיין/ לא נמכרו כל השטחי פרסום. אם אתם מוכנים לפרסם מהרגע להרגע, דרכינו תמצאו אפשרות לפרסם בהוזלה משמעותית בטלוויזיה, בקמפיין שילוט חוצות בפריסה רחבה, בעמוד מרכזי שנותר פנוי בעיתון, בקמפיין ברדיו, בקמפיין אוטובוסים ועוד.

פרסום ברגע האחרון הוא עסקת Win Win הן עבור המפרסם שזוכה לקמפיין אטרקטיבי בהוזלה משמעותית והן עבור המדיה המוכרת את שטחי הפרסום שנותרו פנויים.

למעוניינים לפרסם במספר מדיות במקביל-משרד רכש המדיה מציע חבילות המשלבות פרסום בדיגיטל, בעיתונות, בטלוויזיה וברדיו. היתרון עבור מותגים המפרסמים בעת ובעונה אחת במקביל הוא החדרת המותג בצורה אינטנסיבית יותר המאפשרת להגיע ללקוח פוטנציאלי בפריסה רחבה במספר מדיות וכן אפשרות להגיע לקהלים שאינם צורכים במהלך היום יום את כל סוגי המדיומים.

כל אפיקי המדיה במספר טלפון אחד

במוקד הפרסום הארצי תוכלו ליהנות מתנאים אטרקטיביים לכל אמצעי המדיה השונים במחירים אטרקטיביים של משרד רכש מדיה. בשיחת טלפון אחת בלבד אתם יכולים לקבל את כל המידע על כל ערוצי הפרסום: עיתונות, רדיו, שילוט חוצות, דיגיטל ועוד ונוכל לבנות עבורכם את הקמפיין המשתלם ביותר בהתאם לקהל היעד הרלוונטי. בואו לגלות איך גם העסק שלכם יכול לקבל דחיפה משמעותית מעלה.

משרדי פרסום דיגיטל– לפרסום מקצועי און ליין

משרדי פרסום דיגיטל מתמחים בפרסום און ליין ברשת האינטרנט. הקמפיין יכול לכלול קמפיין באנרים באתר אינטרנט ייעודי, קידום ממומן, קמפיין באנרים משולב במספר אתרים וערוצים, קמפיין כתבות תוכן ועוד. היתרון בפרסום המקוון הוא היכולת לפלח קהלים מדויקים ולפרסם מודעות שונות לכל נישה. בנוסף, הפרסום המקוון מאפשר לצבוע קהלים, להגיש פרסום ייעודי לקהל שכבר התעניין בעבר בקמפיין ועוד.


במוקד הפרסום הארצי תפגשו מומחי פרסום דיגיטל עמם תוכלו להתייעץ מה הכלים האפקטיביים לקידום המוצר שלכם בתקציב הנתון. האם תרצו להגביר מכירות או לחזק את המותג? האם תרצו לבנות רשימת תפוצה גדולה יותר או למשוך גולשים לאתר שלכם? נוכל להציע קמפיין ייעודי לכל אחת מהמטרות, תוך מתן כמה אפשרויות פרסום. תמהיל המדיה ימקסם את התקציב הנתון במטרה להגיע לקהל היעד הרלוונטי בפילוח המדויק ביותר.

הכינו את עצמכם! השיחות עומדות לגדול!

הטלפון לא מפסיק לצלצל ושורת הרווח גדלה בסוף החודש? כל חברה שיצאה בקמפיין פרסומי מוצלח יודעת שזה אפשרי. כאשר קהל היעד הרלוונטי שומע על המוצר שלכם אתם יוצרים תהודה שתמשך לא רק למספר שבועות, אלא תחלחל לתודעת הצרכן גם לאחר שהפרסומת ירדה מהאוויר. פנו אלינו עוד היום להתייעצות ונסייע לכם בכל שלב בקמפיין –החל מתכנון המדיה ועד להפקה בפועל.



מתעניינים בקמפיין במחיר אטרקטיבי בטלוויזיה / ברדיו/ שילוט חוצות/ עיתונות/ דיגיטל? פנו עוד היום למוקד הפרסום הארצי בטלפון 3334* ונשמח לתת לכם מענה איכותי ומקצועי ללא פשרות