ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי - תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום ברדיו כאן – תחנות הרדיו של תאגיד השידור

מחפשים דרך עוצמתית לפרסום העסק/ המוצר?
פרסום ברשת כאן יעניק לכם חשיפה אפקטיבית ברמה הארצית בפילוח לתכנים רלוונטיים לקהל היעד שלכם.

הפרסום נחקק בזיכרון ומהווה אחת מהמדיות האפקטיביות ביותר לפרסום כיום.

הפרסום ברדיו עדיין מהווה אחד מהמדיות האפקטיביות ביותר לפרסום. בעידן שבו נהגים נמצאים בדרכים במשך חצי שעה עד שעה לפחות בדרך הלוך וחזור מהעבודה ואינם יכולים להשתמש בטלפון הנייד – הרדיו מהווה אמצעי הבידור המרכזי בדרך. גם במקומות העבודה הרדיו עדיין משמש דרך לגיטימית כמוזיקת רקע או האזנה לתוכניות.

נסו להיזכר בסלוגן האחרון ששמעתם. האם היה זה בתוכנית הרדיו או הטלוויזיה האחרונים? בעוד הפרסום באינטרנט מועבר בצורה חזותית, הפרסום ברדיו נחקק בצורה טובה יותר בזיכרון. אנו נוטים לזמזם סלוגנים קליטים, מנגינות קצרות ואפילו זוכרים את מספרי הטלפון הפשוטים לצד שם המותג הנלווה אליהם. חשבו למשל מה הטלפון של חברות הביטוח המפורסמות? כיצד אתם זוכרים אותו?

פרסום ברשת ב' או פרסום ברדיו של התאגיד ברשתות נוספות ייצור בדיוק את אותו האפקט.


פרסום בגלי צהל וגלגלצ
פרסום ברדיו תאגיד השידור כאן
פרסום ברדיו האזורי
פרסום ברדיו חיפה
פרסום ברדיו תל-אביב

מחירים אטרקטיביים לפרסום

בעידן בו אנחנו מורגלים להוציא סכומים גבוהים כדי להעלות את המודעות למותג או למוצר, הפרסום ברדיו אפקטיבי אם יודעים לתכנן אותו נכון. כיום, כמעט כל מותג שמכבד את עצמו משתמש בפרסום במדיה הקלאסית (הכמעט) הוותיקה ביותר. זאת, לצד העיתונות הכתובה הארצית / המקומית – אמצעי המדיה המסורתי הוותיק ביותר.

המחירים היום של פרסום ברדיו תאגיד השידור הציבורי - קול ישראל מבוססים על חבילות משתלמות הכוללות תשדירי פרסומת בין התוכניות וחבילת חסויות רגילות / דיווחי תנועה ועוד. מבחינת תשדירים- ניתן לבחור בתשדירי פרסומים רגילים או צמודי חדשות, מבחינת חסויות- חסויות על תחזית מזג האוויר, דיווחי התנועה או חסות על תכנית כלשהי. ניתן לרכוש גם חבילות של הרגע האחרון לפרסום ברדיו המשלבות מספר תחנות במקביל.

היתרון של חבילות הפרסום הן האפשרות להגיע למספר קהלי יעד בעת ובעונה אחת ולמקסם את החשיפה של המותג שלכם ליותר קהלים. באמצעות בחירה של התוכניות בהן אתם מפרסמים, תוכלו לכוון למאזינים ממגדר מסוים, בטווח גילאים מסוים ובעלי תחומי עניין רלוונטיים. כך, אתם מנצלים את תקציב הפרסום שלכם בצורה הטובה ביותר.



כמה נתונים חשובים על הפרסום ברדיו

השידורים של כאן הם גם ברדיו עצמו וגם על גבי הרשת - הרשת נהנית מכמות גדולה של מאזינים שלא בהכרח שומעים את השידורים במקלט, אלא לפעמים דרך הטלוויזיה / האינטרנט.

לפי הנתונים כיום, יותר ויותר אנשים נוהגים להאזין יותר משעתיים ביום לרדיו, כאשר 75% מאזינים מדי יום ו-65% מהם מקשיבים ספציפית לחדשות ברדיו.

ההצפה התקשורתית והידיעות המתעדכנות ברשת לאורך כל היום גורמות לרבים מהמאזינים להסתפק בצריכת חדשות מתונה יחסית ולשמוע עדכונים רק פעם בשעה. כך, בשאר היום הם פנויים להאזנה למוזיקה, תוכניות איכות ותוכניות אקטואליה ברובד עמוק יותר מהידיעה החדשותית הקצרה.

פרסום בקול ישראל - רדיו כאן יאפשר לכם להגיע לכל אותם אנשים שאינם בהכרח צורכים את התכנים החדשותיים באמצעות האפליקציות בסלולר, אשר רוצים להאזין לתכנים האיכותיים כאשר הם נמצאים בדרכים או בבית.



מהי התחנה הפופולרית ביותר של התאגיד?

תחנות הרדיו של התאגיד כוללות כיום שמונה תחנות רדיו שונות. על פי נתוני TGI כמות המאזינים הכללית (בכל תחנות התאגיד) עומדת על מעל 1.5 מיליון מאזינים בכל יום. מספר עצום העומד כיום על כמעט כרבע מאוכלוסיית הבוגרים בישראל.

כיום, תחנת הרדיו הפופולרית ביותר של תאגיד השידור היא רשת ב' לה מאזינים מעל תשע מאות איש בכל יום. התחנה הפופולרית אחריה היא רשת ג' עם כמות של כשש מאות ושבעים מאזינים בכל יום. במקום השלישי עומדת כאן 88 עם כמעט ארבע מאות מאזינים יומיים.

קיימת כמות גדולה של מאזינים קבועים המאזינים לתוכניות האהובות ברשת במהלך כל היום ושומרים להם נאמנות. לא אחת תמצאו מאזינים הזוכרים את השעה של התוכנית הכלכלית האהובה עליהם או של תוכנית מוזיקה, תרבות ואקטואליה. בין התוכניות הללו תמצאו את: "הבוקר הזה", "בחצי היום", "זה מגיע לכם", "השעה הבינלאומית", "צבע הכסף", "שבת עולמית", "קול שישי", "פנינים לשבת", "סדר יום", "שישי אישי" ותוכניות רבות נוספות שהפכו את רשת ב' לאהודה כל כך.



כיצד תהיו בטוחים ששומעים אתכם שוב ושוב?

הפרסום ברדיו הוא ארצי ולכן יש כמות גדולה של מפרסמים מכל רחבי ישראל. כאשר רוכשים פרסום ברדיו מומלץ לוודא כי המסר שלכם מועבר שוב ושוב, על מנת שיחקק בראשם של המאזינים ותהיה אפקטיביות לפרסום. מבחינת הפקה- אפשר להפיק במהירות תשדיר עם קריין/ית מקצועית או להשקיע תקציב גבוה יותר של הקלטת טאלנט המיוצג ע"י סוכנות.

הפרסום ברדיו אפקטיבי למגוון סוגי שירותים- אם יש לכם אירוע / כנס / פסטיבל שמתקרב- תוכלו לצאת בבשורה אודותיו ולהגביר את החשיפה, באמצעות תחנת הרדיו הרלוונטית בפילוח לשעות המתאימות.

אם לדוגמא אתם רוצים לפרסם מבצע חדש או חד פעמי, לפרסום ברדיו גם יש אפקט עוצמתי. ע"י רפיטציה בזמן קצר לקהל מאזינים קבוע ברובו- אפשר לתזכר את המאזינים כי המבצע לא ישאר לזמן ארוך ולהניע אותם לפעול כבר באותו הרגע. תוספת של מספר קליט או מספר כוכבית יכולים לחזק את הפרסום הזה שבעתיים.

חשוב לזכור כי בכל תוכנית יש מספר הפסקות המיועדות לפרסומו והמאזינים לא מגיבים מיד לפרסומת. לפעמים צריכים לשמוע את הפרסומת כמה פעמים ע"מ להחדיר את המוצר/ מבצע לתודעה ולהניע לפעולה. כאשר אתם "פוגשים" את המאזין פעם ראשונה, אתם לא מאבדים אותו –ע"י קמפיין נכון עם חזרתיות בשעות רלוונטיות ובתקופה אפקטיבית, אפשר ליצור אפקט מצטבר של חשיפה למותג שלכם ולהניע לפעולה.



פרסום ברדיו מעניק לכם סמכותיות ובונה מוניטין

נסו להזכר בפרסומות ששמעתם ברדיו בעשור האחרון. כיצד תפסתם את המותגים השונים המופיעים בו? אם מדובר במותגי אופנה, חברות ביטוח, עמותות או מסרים פוליטיים. כל המותגים המוזכרים ברדיו יוצרים אפקט תודעתי מתמשך הפועל גם זמן רב לאחר הפרסום עצמו. הם בונים לעצמם סמכותיות בתחומם. נסו להיזכר שכתוצאה מהאזנה לתכניות אהובות, שדרנים רבים הפכו לאוטוריטות בתחום השידור שלהם.

ע"י תכנון נכון של הפרסום ברדיו, תוכלו להגיע לקהלים חדשים, גם הלקוחות הקיימים שלכם ירגישו שייכות למותג וייזכרו כי כדאי להגיע לאירוע המאורגן / להתקשר בפעם הבאה שיצטרכו את המוצר שאתם משווקים.

הפרסום ברדיו כאן עובד, מתי שומעים על המוצר שלכם?