ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי - תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום ברדיו אזורי – להגיע ללקוחות שנמצאים ממש לידכם

לקוחות בוחרים לרכוש מעסקים שנמצאים בקרבה גאוגרפית אליהם, ולכן אחד מאפיקי הפרסום היעילים ביותר הוא הרדיו האזורי. תחנות אלה נקלטות ברמה האזורית ומשדרות תוכניות מרתקות במגוון נושאים כמו – כלכלה, לייף סטייל, מוזיקה, בידור, אקטואליה ועוד. כמו כן, הן מעניקות מידע הרלוונטי לתושבי האזור וכמובן תשדירי חסות ופרסומות של עסקים מקומיים. כך, ניתן להגיע ליעד היעד הרלוונטי ביותר עבורכם לפי פילוח גאוגרפי מדויק להפליא.

יש לכם מבצע? פרסמו אותו ברדיו!

ככל שאתם מגיעים ליותר מאזינים, כך תוכלו לשווק את המבצע שלכם במהירות. אם יש לכם מלאי רב ואתם מעוניינים להעניק הנחה ניכרת או למכור את המוצר במבצע "אחד+אחד", פרסום בתחנות רדיו אזוריות יהיה אפיק הפרסום המיטבי עבורכם. זאת משום שאדם הזקוק למוצר שלכם יכול לשמוע את הפרסומת ולנסוע עוד באותו היום לסניף המקומי שלכם ולרכוש את המוצר. למשל פרסום ברדיו רדיוס יכול לקדם כל עסק באזורים שונים ומגוונים במרכז, בפריסה רחבה בארץ וכן באתר האינטרנט של התחנה.

זאת בעוד פרסום ברדיו ירושלים, פרסום ברדיו דרום או פרסום ברדיו חיפה יכול להיות רלוונטי לעסקים מקומיים באזורים אלה. 

מי שבכל זאת רוצה להגיע לקהל יעד ארצי, פרסום בגלגל"צ או פרסום ב-FM88 יכול להיות האופציה הטובה עבורו.

איך תדעו מה התחנה המתאימה ביותר עבורכם?

חלק מתחנות הרדיו המקומיות מבססות את לוח השידורים שלהן על מוזיקה בשעות הלילה ותוכניות בוקר מובילות ביום. אחרי תוכניות הבוקר יש לרוב תוכניות אקטואליה, פיננסים ובידור. לכל תחנת רדיו יש שדרנים אהובים, חלקם ידוענים מוכרים גם מהטלוויזיה, המושכים אליהם קהל מאזינים קבוע לאותה תוכנית. למשל, פרסום ברדיו תל אביב יכול לאפשר למותג שלהם להופיע בתוכנית של אופירה וברקוביץ' או עינב גלילי.

כמובן שמעבר לטאלנטים ברדיו האזורי, נוכל להמליץ על התחנות החזקות בכל אזור מבוקש. 

תחנות רבות מציעות גם דיווחי תנועה, חדשות בשעות עגולות ודיווחי תנועה. לפני ואחרי הדיווחים הללו עולים תשדירי חסות ופרסומות.

אילו פורמטים לפרסום יכולים להיות רלוונטיים עבורכם?

פרסומות ברדיו האזורי מופיעות לאורך כל שעות היום - הן בשעות היום והן בשעות הלילה.

סוג הפרסום הנפוץ ברדיו הוא קמפיין תשדירים (פרסומות). כאשר, לקמפיין המדיה מתלווה הפקה שכוללת קריינות מקצועית ושטיח מוזיקלי (או לחלופין ג'ינגל- מוזיקה וסלוגן שמזוהים עימכם). 

היות וברדיו האזורי יש כמות גדולה של מקבצי פרסום (ומפרסמים)– מומלץ לבצע רפיטציה גבוהה לאורך היום / במקבצים מועדפים – גם בתחילת התוכנית ובסופה. הדבר מכונה "רפטיציה" או "חזרה", והוא מאפשר לכם לבלוט ביחס למפרסם המעלה תשדיר פרסומת רק פעם אחת. פרסום ברדיו ת"א עובד אותו הדבר מבחינת פרסום ברדיו חיפה או פרסום ברדיו ירושלים. השוני – בעלות פר תחנה ובפריסת המדיה. 


בנוסף לקמפיין תשדירים, ניתן לעלות עם תשדיר חסות קצר – 6" / 10" (תלוי בתחנה) המוקלט מראש או נאמר על ידי השדרן בשידור חי. תשדירי חסות קצרים אלה מאפשרים להחדיר מותג, משום שהם חוזרים שוב ושוב בכל פעם שהמאזינים הקבועים מאזינים לתוכנית. באמצעות הפרסום חסויות - שם החברה שלכם נקלט, וכאשר לקוח זקוק לשירותים שאתם מעניקים, השם הזה עולה באופן אוטומטי בתודעתו.

בנוסף, ניתן גם לפרסם תוכן מקודם או ראיון עימכם באחת התוכניות. למשל – בעלי מקצוע כדוגמת מנכ"לים, רופאים או מומחים פיננסיים עולים לאוויר ועונים על שאלות בתחום מסוים, כדי לקדם את השירות שלהם. לרוב מדובר על חבילה של תוכן אך ניתן גם לרכוש אייטם בודד במקרים מסוימים. קמפיין התוכן השיווקי בונה אתכם כאוטוריטה בתחום והינו אמצעי אפקטיבי להגעה לכמות גדולה של מאזינים. כמובן, שזה גם פתח לקבלת הזדמנויות לראיונות נוספים. את הריאיון המוקלט ניתן להעלות כלינק באתר שלכם או לפרסם קישור אליו ברשתות החברתיות ולהמשיך ליהנות לאורך זמן מהיתרון התדמיתי שהוא מייצר עבורכם.

כמה עולה לפרסם ברדיו מקומי?

מחירי הפרסום ברדיו אינם אחידים בכל התחנות. פרסום ברדיו אזורי מתומחר בהתאם למספר מדדים, ביניהם מספר הפעמים ביום, אורך התשדיר או החסות וכן הפריסה הרלוונטית. במקרה של חסויות לדוגמא, ככל שקהל היעד מפולח יותר והתוכנית עולה בזמן שבו יש כמות גדולה של מאזינים, כך המחיר יהיה גבוה יותר. ניתן לרכוש מגוון רחב של חבילות בתקציב מגוון המותאם לקהלי היעד ומטרות הפורום. בדרך כלל, קמפיין ממוצע מתפרס על פני שבועיים (10 ימי חול, א-ה). 


אורך תשדיר יכול לנוע בין חמש שניות ועד לשלושים שניות. תשדיר ממוצע יהיה לרוב בן חמש עשרה עד עשרים שניות.

חשוב לדעת כי ניתן לרכוש חבילות פרסום במספר תחנות רדיו אזוריות במקביל, וכך להתפרש על מספר אזורים גיאוגרפיים במקביל. המוקד שלנו רוכש מדיה בסיטונאות ולכן אנו יכולים להציע מחיר משתלם יותר לחבילות הפרסום. בנוסף, אם אתם ערוכים לעלייה מיידית- יש לנו מגוון פילרים הדקה ה-90. כך אם אתם זקוקים לפרסום מידי תוכלו להעלות פילר פרסום ברדיו דרום לשבוע ולאחר מכן פילר פרסום ברדיו FM91.

אז מה זה פילרים בעצם?

אם החברה שלכם ערוכה לקבל החלטות באופן מיידי – אתם יכולים לרכוש פרסום בדקה ה-90 – פילרים בהוזלה משמעותית. מדובר בעצם בחבילה שמוצעת במחיר משתלם לעלייה מהירה לשידור. ממש כמו רכישה של טיסות ברגע האחרון. כדאי לנצל הזדמנות זו ולזכות לפרסום משתלם במחיר שאין שני לו.