אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!
במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
פרסום באינטרנט: המגוון הרחב של האפשרויות העומדות לרשותכם
פרסום העסק הוא אחד מאפיקי ההשקעה הרווחיים ביותר אם מבצעים אותו בצורה הנכונה. משרדי הפרסום השונים יכולים לסייע למקסם את תקציבי הפרסום, כדי למנף את רשת האינטרנט ולייצר מכירות רבות בכל מסע פרסום מקוון. במאמר זה נסקור את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, ונכיר את הדרך הנכונה ליצירת תמהיל אפקטיבי במדיות שונות ברשת.
מהו "תמהיל פרסום" ומדוע הוא משמעותי כל כך?
כאשר משווקים מוצרים ושירותים שונים, נהוג להגדיר מראש את קהלי היעד שצורכים אותם. בדרך כלל פלחי השוק יהיו מגוונים. חלק מהקהלים עשויים להיות משפחות מרחבי הארץ, קהל דתי או בעלי/ות תפקידים בכירים בחברות בינוניות ומעלה. כל אחד מהקהלים הללו צורך מדיות שונות ונחשף לפרסומות המופיעות בהן.
לכן, כאשר מתכננים מסע פרסום באינטרנט, נהוג לזהות את קהלי היעד השונים, ולזהות את האפליקציות, אתרי האינטרנט והרשתות שכל אחד מהם צורך בתדירות גבוהה. אם נרצה להגיע לבעלי/ות תפקידים בכירים בחברות, לדוגמא, נשלב בתמהיל הפרסום את עיתוני / אתרי הכלכלה המובילים, כמו לדוגמא פרסום בגלובס. אם נרצה לפנות לקהל צעיר יחסית, נשלב פרסום במאקו. בדרך כלל מומלץ לבחור יותר מאתר אחד לפרסום, כדי "למקסם את הפרסום" (לפזר את הביצים בין מספר סלים), ולהגיע לחשיפה רחבה וממוקדת ככל האפשר.
פרסום בתנועה
כיום, ישנו עוד פרמטר נוסף לקהל היעד שקובע את תמהיל הפרסום. מאפיין זה הוא המיקום של הלקוח. חברות בעלות סניפים במיקומים גאוגרפיים מוגדרים, או חברות שותנות שירותים בתיחום גאוגרפי מוגבל, ישקיעו תקציב בפרסום לוקאלי - מקומי. פרסום זה יכול להתבטא בקמפיינים של גוגל המפולחים לערים ספציפיות, או פרסום באפליקציה שמזהה את המיקום באמצעות אפשרות הניווט בנייד.
תחנות דלק, לדוגמא, מריצות קמפיין המאתר את הלקוחות בסביבת התחנה, ומציע להם מוצר במבצע בחנויות הנוחות במרחק קרוב אליהם. פרסום בווייז לדוגמא מאפשר לדעת האם הלקוח הפוטנציאלי נמצא בסמיכות לאחד הסניפים באותו אזור, והמודעה מופיעה לזמן קצר בפני הנהג כאשר הרכב נמצא במצב עצירה.
חשוב לדעת כי פרסום בWaze מאפשר לחברה המפרסמת, לעקוב אחרי התפקוד של המודעה בזמן אמת. למשל, אם העליתם קופון לחנות ברמת גן, תדעו כמה נהגים צפו במודעה, וכמה מהם נמצאים כרגע בקרבת העסק. אפשר להשתמש בפלטפורמה של Waze גם במטרה לחזק מותג בסניף ספציפי או סניפים נוספות באמצעות "סיכה ממותגת". סיכה זו היא אייקון המופיע על גבי המפה בזמן הניווט, ומזכירה ללקוחות הנוהגים בקרבת החנויות שלכם שאתם קיימים. אם אתם משווקים מזון לבעלי חיים, למשל, נהגים בקרבתכם ידעו שהחנות שלכם נמצאת חצי קילומטר מהמיקום הנוכחי שלהם, ויזכרו לקנות מזון לכלב או לחתול.
פרסום באתרי חדשות
תקופות של משבר או תקופות עמוסות במיוחד, מתאפיינות בכניסת גולשים מוגברת לאתרי החדשות בארץ ובעולם. חברות רבות מנצלות זאת כדי ליצור מסע פרסום ב Walla או מודעת פרסום ב ynet. אתרים אלה זוכים למיליוני כניסות בכל יום, וללקוחות רבים המקבלים את החלטות הרכישה שלהם בעקבות ההמלצה שראו באתר.
חשוב לדעת, כי לאתר חדשות יש נטייה להיחשב סמכותי יותר עבור הגולשים. לכן, מודעה המתפרסמת באתר חדשות, ממתגת אתכם כעסק אמין ומקצועי בעל מוניטין ארוך שנים. הביטו במודעות הפרסומות המופיעות כיום באתרי החדשות המובילים ודמיינו איך גם העסק שלכם יכול לקבל חשיפה רחבה בתוך ימים אחדים לאחר השקת הקמפיין.
איך מתחילים לפרסם באינטרנט?
לפני שמתחילים קמפיין, חשוב להגדיר היטב את מטרת הפרסום ואת קהלי היעד אליהם הוא יפנה. בדרך כלל מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת פרסום מקצועית המסייעת לכם לבצע זאת. לאחר מכן, החברה תוכל לבנות ביחד עמכם את תמהיל הפרסום הנכון, להגדיר תקציב פרסום ולהתחיל להפיק את החומרים השונים.
תהליך הפרסום באינטרנט אינו פעולה חד פעמית, אלא מסע שבמהלכו חברת הפרסום בודקת איזו מדיה רלוונטית בהתאם למטרות, איזה מודעות עובדות טוב יותר ( (A/B TESTINGואיזו מדיה פחות אפקטיבית עבורכם. אין נוסחה אחידה בפרסום המתאימה לכל עסק, לכן מדובר בעיקר במקצועיות של המשרד איתו עובדים אשר התנסה במגוון קמפיינים, שמאפשרים לו לזהות את המקומות המתאימים ביותר לפרסום החברה שלכם.
לסיכום, הדרך המהירה ביותר לפרסם את העסק ולקבל תוצאות היא באמצעות פרסום באינטרנט. היעזרו בחברת פרסום מקצועית שתסייע לכם להגדיר את מטרת הפרסום, ותעלה את הקמפיין שיזניק את העסק שלכם אל על.