ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי - תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

קידום כתבות באתרי חדשות – מהי הדרך הנכונה לעשות זאת?

בעשורים האחרונים עולם יחסי הציבור בישראל ובעולם השתנה לחלוטין. אם בעבר חברה או אנשי עסקים היו מעוניינים בכתבה תדמיתית, הם היו שוכרים את שירותיה של חברת יחסי ציבור מוכרת. זו, הייתה מפעילה את קשריה עם עורכי העיתונים וכתבים שהיא מכירה ואלה פרסמו את הכתבות בעיתונים רק אם ראו שיש לציבור עניין בנושא. חברות יחסי הציבור קבלו ריטיינר חודשי שנע בין אלפי שקלים בודדים, לעשרות אלפי שקלים לכתבות בודדות, שחלקן פורסם בעיתונים יומיים והן נשכחו כבר ביום שאחרי. הרייטינר היה בהתחייבות לתקופה ארוכה, ובמשך כל השנה החברות השקיעו מאמצים רבים כדי להכניס כל אייטם לעיתון.

 

השינוי הגדול בעולם העיתונות

כיום, הכנסת כתבות לעיתונים ולאתרי חדשות מתבצעת בצורה שונה לגמרי. כמעט ואין צורך להשתמש בחברות היוצרות את הקשר האישי עם העיתונאי או העורך, לפרסום של מאמר אודות החברה.

הכתבות מפורסמות באתר האינטרנט ונמצאות בגוגל לתקופה ארוכה. יתכן, וגם הנינים שלכם יוכלו למצוא את אותה כתבה שפרסמתם. את הכתבות ניתן לשלב באמצעות מוצר הנקרא כתבת נייטיב – כתבה בשיתוף עם... המוצגת כתוכן מערכתי לכל דבר בגריד של האתר. בוודאי יצא לכם לא אחת לראות כתבות כאלה באתר כמו "YNET", "וואלה", "מאקו", "ישראל היום",  "גלובס", "כלכליסט", "דה מרקר" ואתרים אחרים. כתבות אלה נראות כידיעות חדשותיות, ומעבירות את המסר של החברה או המותג שלכם בצורה שתרתק את הגולשים. כדי לשלב את הכתבות באתרים הללו, יש צורך בעלות חד־פעמית, פר-פרויקט ולא לפי חוזה התקשרות ארוך טווח. כך, לדוגמא, כתבה בגלובס, בכלכליסט או בדה מרקר, שתפורסם באופן הזה, יכולה להופיע ככתבה לקריאה בעמוד הבית ונראית ככתבה עיתונאית רגילה בכל אחד מאתרי הכלכלה הללו.

 

מגוון רחב של כלים לבחינת האפקטיביות של הפרסום

כל אחד מאתרי החדשות מציע מגוון רחב של כלים, במטרה לזהות את אפקטיביות הפרסום. למשל, אתר "YNET" מאפשר להעלות את כתבת נייטיב בשילוב עם מגוון קידומים - כלי פרסום מגוונים שמציע האתר, במדורים שונים ואף באפליקציה של האתר, כל זאת לפי שיקול דעת העורך. ניתן לשלב בתוך הכתבות "פיקסל" וכלי מעקב נוספים, כדי 'לצבוע' גולשים ולצבור קהלים, לנטר נתונים שונים באמצעות האנליטיקס – מה כמות הגולשים שקראו את הכתבה, האם הגיעו עד סופה או שעזבו את הדף בתוך שניות אחדות ולהוסיף לינקים המיועדים לקידום במנועי חיפוש (SEO).
לרוב משתמשים בכתבות אלה לצורך קידום SEO מאחר ולאתרי החדשות המובילים יש "דומיין אוטוריטי" גבוה - משתנה בעל משמעות גבוהה בקידום אתרים. מנוע החיפוש של גוגל מעניק לאתרים כאלה חשיבות גבוהה בשקלול ערך הקישור הנכנס, וכך המאמר מסייע בצורה משמעותית בקידום.

 

 

שיווק בממשקי הפצת תוכן כמו "אאוטבריין" ו"טאבולה"

כמה עולה לפרסם באתרי החדשות?

עלות פרסום הכתבה משתנה בהתאם לתוכן הכתוב ולפופולריות של האתר בקרב גולשים. אתרים מבוקשים יותר ידרשו, כמובן, סכום גבוה יותר. העלות משתנה גם בהתאם לצורך שלכם. אם אתם רוצים לפרסם כתבה עם קידומים המחיר יהיה גבוה. אם חשוב לכם רק להשתמש בשירות האכסון של האתר, כאשר הכתבה מופיעה בעמודים פנימיים יותר ללא קישור/ קידום מעמוד ספציפי, מחיר הפרסום יהיה נמוך. אפשרות זו מתאימה, במיוחד, עבור נותני שירותים ומותגים, המעוניינים להעלות כתבה מוכנה לאתר ספציפי ולהשתמש בה אך ורק לצורך קידום עצמאי. קידום זה מתבצע באמצעות:SEO, רשתות חברתיות, טאבולה, אאוטבריין, פרסום ממומן באתרים אחרים ואפשרויות נוספות.

חלק מאתרי החדשות מציעים לרכוש קידומים לפי יוניקים, חשיפות ועוד. באמצעות הקידומים ניתן לקבל חשיפה איכותית בפני קהל פרימיום המגיע לאתר. במידה ואתם לוקחים כתבה עם התחייבות ליוניקים, אתרי החדשות ימשיכו לקדם אתכם עד שיגיעו לכמות המינימום של היוניקים אליה התחייבו.

מה מופיע בכתבה?

תוכן הכתבה נקבע בהתאם למטרות שייקבעו מראש והתאמה לקהל היעד. ניתן לכתוב תוכן אינפורמטיבי בלבד, להוסיף ראיון עם מומחה מטעם החברה או להעניק לכתבה טון פרסומי או שיווקי יותר. בכל אחת מהכתבות ניתן לשלב תמונות וקישורים לאתר הבית של המותג. חלק מהאתרים מאפשרים גם להטמיע טופס ליד בתוך הכתבה, כדי לקבל "לידים" - פניות רלוונטיות ממתעניינים שקראו את הכתבה, ומעוניינים לקבל פרטים נוספים. חשוב לציין כי התוכן מותאם לקהל היעד של האתר, לאחר כתיבת הבריף – עורך האתר מנסח את הכתבה כדי שתהיה רלוונטית לכל קהל מתעניינים.

במוקד הפרסום תמצאו מומחים שיוכלו להעניק לכם מענה מקיף מ-א-ת.: ייעוץ והתאמת חבילה לקהל היעד הרלוונטי, פרסום, תכנון ועוד. ניתן להעלות כתבות כלליות העוסקות בשירותי החברה או המוניטין שצברה עם השנים או כתבה שמתקשרת אירוע ספציפי כגון פסטיבל / אירוע ועוד.

כל כתבה שכוללת קידום כפופה לאישור עורך האתר. חשוב לזכור שלא ניתן לשלב סופרלטיבים (מחמאות מוגזמות), תיאורים השוואתיים (יותר טוב מ..) ועוד כדי לשמור על אמינות הכתבה בקרב קוראי האתר.

בד"כ כלל הכתבות עולות בגרסת הווב + סלולר + אתר מותאם.

 

מתי הכתבה יורדת מהאוויר?

חשוב לזכור כי בניגוד לכתבות המופיעות בעיתונות המודפסת הנעלמות ברגע שהעיתון הושלך לפח, הכתבות המפורסמות באתרי החדשות נשארות בשרת האתר לתקופה ארוכה. לדוגמא, לאחר פרסום כתבה בישראל היום, פרסום כתבה בוואלה או במאקו - היא יכולה לעלות בתוצאות חיפוש בגוגל גם זמן רב לאחר פרסומה. לאחר הפקת הכתבה ופרסומה, ניתן להתחיל פרויקט קידום לאורך תקופה ארוכה או למשך תקופות קצרות שבהן הנושא רלוונטי. למשל, כתבות בתחום בגדי ים יכולות להיות מקודמות בתשלום מדי שנה בתקופת האביב והקיץ ולהופיע בפני קהל היעד המתאים.

 

 

 

 

לסיכום, פרסום כתבות באתרי חדשות וכלכלה מאפשר לכם לבנות מוניטין לחברה או המותג שלכם בתוך ימים אחדים. ניתן לפרסם כתבות במגוון אתרי חדשות במקביל, וכך תופיעו במגוון תוצאות בגוגל תחת שם המותג שלכם. מלבד זאת, ניתן לבחור בחבילות של קידומים בתוך האתר או באמצעות קידומים חיצוניים כדוגמת טאבולה/ אאוטבריין / רשתות חברתיות ועוד.

פנו עוד היום למומחי הפרסום במוקד הפרסום הארצי, קבלו הצעת מחיר לחבילת קידום כתבות משתלמת וגלו אילו אתרי חדשות פונים לקהל היעד שלכם.