מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

כך תבחרו היכן לפרסם את העסק שלכם

 

הבסיס לכל עסק חזק ורווחי הוא כמובן קהל הלקוחות שלו. ככל שישנן יותר רכישות של מוצרים או שירותים, כך גדלות ההכנסות והעסק משגשג. כדי שהעסק שלכם יוכל להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים יש לפרסם אותו במדיות השונות. אך לא כל פלטפורמה תתאים לכל סוג של עסק. הכל תלוי בקהל היעד שאליו אתם פונים. באמצעות בחירה נכונה של המדיה שבה תפרסמו את העסק שלכם, תהפכו את ההוצאה על הפרסום להשקעה שמניבה פניות רבות ובסופו של דבר גם עסקאות.

 

פרסום בעיתונות

 

עם כניסת האינטרנט לחיינו כך צמחו גם אפשרויות הפרסום בו. עסקים רבים ממהרים לפרסם ברשת וזונחים את המילה הכתובה למרות שאין הדבר נכון עבור כל עסק. ראשית, העיתונים מאפשרים גישה מיטבית לקהלי יעד מוגדרים, בעוד שברשת המודעה אומנם עשויה להגיע לעיניים רבות, אך יתכן שמרביתן לא יהיו רלוונטיות לסוג העסק ולשירות או המוצר שהוא מציע. פרסום בעיתון ידיעות אחרונות למשל, מאפשר פרסום ממוקד באזורים שונים בארץ באמצעות מקומונים. פרסום בהארץ יתאים יותר לעסקים בתחום התרבות והספרות, שכן קהל הלקוחות של עיתון הארץ הוא לרוב קהל מבוגר יותר הצורך תכנים מסוג זה.

 

עוד סיבה שהופכת את הפרסום בעיתונים לאפשרות נהדרת עבור עסקים רבים היא העיתונים החינמיים. עיתונים אלה מחולקים ללא תשלום ובכמות גבוהה, כך למעשה נחשפים יותר לקוחות פוטנציאליים בפרסום שלכם. פרסום בישראל היום יתאים לתפוצה רחבה יותר בקרב קהל המרבה לקרוא בעיתונים, והוא מתאים לעסקים כמו סופרמרקטים או חנויות למוצרי חשמל, העונים לצרכים של מגוון גדול יותר של האוכלוסייה. כמובן שישנם מוצרים או שירותים המתאימים לפרסום במגוון עיתונים.

 

במרבית העיתונים ישנו לוח מודעות, זהו אזור יעודי בדפי העיתון, שמטרתו אך ורק לפרסום מודעות בנושאים שונים. ישנם שני סוגים של מודעות לרוב: הסוג הראשון הוא מודעת שטח שמחירה נקבע בהתאם לגודל השטח שהיא תופסת בעיתון. הסוג השני הוא מודעת מילים שבה אין תמונות כלל, ומחירה נקבע על פי מספר המילים שהיא כוללת בתוכה. 

 

פרסום באתרי אינטרנט מובילים

 

ממש כפי שקיימים עסקים שעבורם הפרסום בעיתונות היא הבחירה הנכונה, ישנם עסקים שעבורם החשיפה הטובה ביותר תהיה דווקא ברשת. פרסום ב - ynet לדוגמה, יביא חשיפה של המודעה שלכם בפני למעלה משש מאות אלף גולשים בכל יום. גם מנעד הגילאים של הגולשים רחב במיוחד, וגם חתך האוכלוסייה שאליו העסק נחשף הוא משמעותי. הודות לערוצי התוכן השונים המשולבים באתרי האינטרנט המובילים, ניתן למקד את הפרסום לקהלי יעד שונים. למשל, ערוץ תוכן באתר המוקדש לאופנה, ישמש כפלטפורמה נהדרת לפרסום של מותגי הלבשה ואביזרים. ערוץ תוכן המוקדש לכלכלה, יכול להתאים לפרסום של שירותי יעוץ עסקי או ראיית חשבון.

 

העסקים שירוויחו הכי הרבה מהפרסום באתרי אינטרנט יכולים להיות כאלה שפונים לדמוגרפיה צעירה יותר מאשר הקהל שקורא עיתונים. יחד עם זאת, ניתן לשלב בין המדיות כדי להרחיב את יריעת הפרסום עוד יותר אם מדובר בקמפיין גדול.

 

הפרסום באתרי אינטרנט מתחלק לרוב לשני סוגי גרפיקות שונות – מודעות מילים ובאנרים. מודעות המילים הן מודעות המבוססות על טקסט שיווקי בלבד. טקסט זה צריך להוות הנעה לפעולה שתעודד את הלקוח ליצור קשר עם העסק או להשאיר פרטי התקשרות. מודעות מסוג זה יתאימו בעיקר לעסקים המעניקים שירותים. באנרים הם מודעות גרפיות צבעוניות שמציגות בתוכן לרוב את המוצר שאותו מעוניין העסק לפרסם.

 

קריטריונים מנחים בבחירת מדיה לפרסום

 

עסק יכול להחליט לפרסם את עצמו בשל מגוון סיבות, כמו קידום מבצעים, חשיפה של מוצר חדש, קידום מכירות ועוד. עבור כל סיבת פרסום יש לנקוט באסטרטגיה שיווקית שונה, וכיוצא בזאת גם להגדיר לאיזו מדיה יתאים הקמפיין.

 

בסופו של דבר המטרה בפרסום העסק היא להגדיל את הרווחים, ולכן בעלי עסקים מוכנים להשקיע כספים בשיווק. כדי שההשקעה תהיה מוצדקת, עליה להיות מחושבת בהתאם לגודל הקמפיין הרצוי, ובהתאם למשאבים הפיננסיים של העסק. למשל, אם מדובר במהלך שיווקי נרחב שנועד לחשוף מוצר חדש או אפילו את העסק עצמו לציבור, יהיה עליכם להשקיע סכומי כסף משמעותיים ולפרסמו במספר מדיות. אם מטרת הקמפיין היא לשמר את הנוכחות של העסק במדיה, תוכלו להשתמש בתקציב מצומצם יותר. התקציב צריך להיות מחושב בהתאם לנתח השוק וגודל קהל המטרה, כמו גם צפי ההכנסות מהמכירות.

 

לכל עסק ומוצר ישנו קהל היעד המתאים לו. את הגדרת קהל היעד ניתן לקבוע על פי מספר פרמטרים שונים, כמו אזור גאוגרפי, טווח גילאים, מין ותחומי עניין. לשם כך יש להכיר את המוצר או השירות שאותו אנו מציעים ולהבין בדיוק מי הם האנשים שיפיקו תועלת מהמוצר הזה.

 

הכוח בפרסום דרך מוקד הפרסום הארצי

 

מוקד הפרסום הארצי הוא בעל ניסיון ארוך שנים בעבודה מול כל סוגי המדיה. המוקד מאפשר לכם לגשת למספר צינורות פרסום דרך מקום אחד, מבלי להתחיל ולרכוש מדיה בצורה מפוזרת בין גורמים שונים. מוקד הפרסום הארצי מציע חבילות פרסום שונות בהתאמה לכל תקציב, כדי שהעסק שלכם ירוויח כמה שיותר מההשקעה בפרסום. בין אם מדובר בעסק קטן או גדול. כמו כן המוקד יעניק לכם את כל השירותים שנחוצים לכם במקום אחד.

התוצאה היא חסכון משמעותי בכסף וזמן. תוכלו להיעזר בנו לבניית קמפיין מראשיתו ועד סופו כולל סיוע בעיצובים גרפיים לכל סוגי המדיה. אם ברצונכם אך ורק לפרסם מודעה, המוניטין הרב שצברנו לאורך השנים יאפשר לכם לפרסם במיקומים הטובים ביותר בעיתונים המובילים, כמו ידיעות אחרונות, הארץ, ישראל היום ועוד. בנוסף תוכלו ליהנות מפרסום באתרים הגדולים ביותר בארץ, כמו ynet, מאקו, וואלה ועוד. מוקד הפרסום הארצי יכול לסייע לכם בכל בקשה.