מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

שילוט חוצות: כל היתרונות בפרסום במדיום זה

אחד מהאתגרים הגדולים ביותר של חברות כיום הוא העלות הגבוהה לליד ברשת האינטרנט. העובדה כי המחירים עלו משמעותית בארבע השנים האחרונות בפרסום בפייסבוק ובגוגל, החזירה רבים לחיפוש שיטות שונות לפרסום שמאפשרות חשיפה גבוהה במחיר של אגורות ספורות. ממש כפי שפעל פעם עולם הפרסום באינטרנט.

אחד האפיקים המפתיעים ביותר הוא דווקא הפרסום הקלאסי שהיה נפוץ עוד הרבה לפני עידן הרדיו, הטלוויזיה והאינטרנט. פרסום חוצות היה הדרך שבה בתי המלון הראשונים פנו לקהל הרחב וכך גם התחילה הנהירה למסעדות עירוניות עוד בתחילת המאה שעברה. גם היום, השיטה הזו היא הדרך האפקטיבית ביותר של עסקים לחדור לתודעת הצרכן, ולהיחקק בה.

מהי ההשפעה של פרסום חוצות על הקונה?

אנו נוטים לחשוב שחברה היא חברה גדולה, לעיתים מעבר לגודלה האמיתי  - כאשר אנו רואים אותה על גבי שלטי חוצות במקומות בולטים בעיר. לא בכדי, מותגי האופנה הבולטים וחברות הביטוח הגדולות פרסמו וממשיכים לפרסם בדרך זו לאורך עשורים שלמים. כיום, גם עסקים קטנים יותר יכולים להרשות לעצמם להשקיע תקציב סביר בהפקת שילוט חוצות ללוח קרוב לעסק או ללוחות רבים בהתאם לאזור הגיאוגרפי המבוקש.

לשיטת פרסום זו יש יתרון בולט. אנשים הנוסעים ליד השלט או צועדים לידו מדי יום מתחילים לזכור בצורה לא מודעת את הכתוב בו. חשבו על השלט האחרון שראיתם על־יד הבית, האם אתם זוכרים מה כתוב עליו? שלטים שנשארים לאורך זמן הופכים להיות חלק מהתודעה שלנו. אז, אנו מודעים פתאום למספרה שנפתחה ליד הבית, למכולת שמציעה מבצעים אטרקטיביים או לסוכנות תיווך מובילה באזור שלנו.

למי מתאים שילוט זה?

כיום, פרסום שלטי חוצות מתאים לשני סוגים עיקריים של לקוחות: הראשון הוא הלקוח הקטן, בעל העסק המקומי המעוניין לקבל חשיפה מרבית באזור שבו הוא ממוקם. שלט גדול ברחוב הראשי עם הסבר כיצד להגיע לעסק יכול להיות אפקטיבי מאד עבורו. חשבו על גלידרייה המפרסמת בימי הקיץ החמים ומציינת כי המקום נמצא רק שתי דקות מהצומת שבו עוברות אלפי מכוניות בכל יום. כמה אנשים שייתקלו בתמונת הגלידה ירצו לבצע פנייה קלילה ולהתרענן בקינוח מתוק וצונן? פרסום שפונה לרעב והצמא או לצורך אחר יהיה אפקטיבי מאד בשיטה זו.

הסוג השני של הלקוחות שיכול להפיק תועלת רבה מפרסום חוצות הוא חברות גדולות שמעוניינות להחדיר מותג חדש או לחזק מותג קיים. למשל, חברת בגדי־ים שרוצה להראות פריטים מהקולקציה החדשה תשתמש בשילוט כדי למשוך את העין. חברות משקאות קלים מחזקות את המותג שלהן באמצעות שילוט זה והצבה של לוגו גדול על גבי השלט. אם תחשבו על הלוגו של החנות שלידכם לא בטוח שתזכרו אותו, אבל לוגו של מותג שתייה בין־לאומי שאתם רואים במשך שני עשורים על גבי שילוט חוצות ייחקק בזיכרונכם לתמיד. בפעם הבאה שתרצו לשתות משהו, השם של המותג יהדהד בראשכם.

אפשרויות נוספות לפרסום

מלבד פרסום על גבי לוחות מודעות, אפשר ליצור אפקט נוסף על הלקוחות באמצעות פרסום על קירות. אלה יכולים להיות קירות חיצוניים של גדר באזור בנייה או קיר של בניין המשכיר את חזיתו לצורך פרסום. מדובר במודעות שיכולות להגיע לגודל עצום ולסייע למותג לבנות מוניטין במהירות.

אפשר להיות יצירתיים מאוד כאשר מתכננים פרסום בילבורדים ופרסום על גבי קירות. להשתמש בחלונות של המבנה כחלק מהפרסומת או ליצור מודעה שאינה מלבנית. חברות הפרסום השונות מתחרות ביניהן בקריאטיב של מודעות חדשות, ומדי פעם אפשר לראות רעיונות נפלאים של ממש, כמו צילום אנשים הנראים כמטפסים על קיר בניין כדי להגיע למוצר מסוים בגג המבנה, בעלי חיים חמודים המחזיקים בחלון המבנה ורעיונות נוספים.

פילוח קהלי היעד

אפשר לפלח את קהלי היעד של פרסום החוצות הן מבחינה דמוגרפית (באמצעות הצבת השלט בעיר מסוימת) והן מבחינת תחומי עניין. למשל, הצבה של מודעה עם מותגי אופנה על לוח מודעות מול קניון, תסייע להגיע לתודעת הצרכן בשעה שלפני השופינג. תזמון מצוין שיכול להגביר משמעותית את המכירות של המותג.

לסיכום, אם אתם מחפשים אפיק פרסום חדש שעדיין לא ניסיתם, כדאי לשקול ברצינות פרסום חוצות על גבי לוחות מודעות ברחבי העיר או מודעה גדולה מודפסת על בניין. מדיה זו הופכת להיות משתלמת מאד לעסקים המזהים את הפוטנציאל העצום בפנייה לקהל היעד של הנהגים ושל העוברים ושבים בעיר מסוימת. רוצים לדעת אם הפרסום מתאים לתקציבכם? בררו כמה עולה השלט ליד העסק שלכם ותופתעו.