מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

הכול אודות פרסום על אוטובוסים

 הכבישים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, בין אם אנחנו נוסעים למקום העבודה, לפגישות או לסידורים. במהלך הנסיעות קורה לא מעט שנעצרים מאחורי אוטובוסים עם פרסום על גבם או כשאנחנו הולכים ברגל - אנחנו נחשפים לצדדים של האוטובוסים, מה שגורם לנו להתמקד במה שמפורסם.
הפרסומות ששזורות בדרך שלנו מדרבנות אותנו לקבל החלטות לגבי רכישות או מעדכנות על מוצרים או שירותים חדשים.

פרסום על אוטובוסים

האוטובוסים נוסעים ממקום למקום, עוצרים בתחנות רבות ועומדים בפקקים.
במהלך נסיעותיהם האוטובוסים חולפים על פני אזורים שונים, על כן אפילו פרסום אחד על גבי אוטובוס יכול להגיע לאלפי זוגות עיניים ביום. קל וחומר כאשר מדובר בקמפיין שלם של פרסום על גבי אוטובוסים רבים. ככל שיש יותר פרסומים על האוטובוסים כך החשיפה גדולה יותר בקרב קהל היעד.

קמפיין אוטובוסים לפי קהל יעד

ניתן לנתב את הפרסום על פני מסלולי האוטובוס. למשל, אם נרצה לפרסם עבור ירושלמים, נבחר באוטובוסים שמסלולם עובר בירושלים בדגש על צמתים מרכזיות. יתרה מכך, אם נרצה לפרסם עבור סטודנטים ירושלמים אז נפרסם על גבי אוטובוסים שהמסלול שלהם עובר דרך המכללות בעיר.
האפשרויות רבות כך שניתן לפרסם ביעילות ובתבונה. 

היתרונות של פרסום בתחבורה ציבורית

בעידן שבו אנשים מדפדפים פרסומות בנייד במהירות באופן יומיומי, קשה מאד לתפוס את תשומת הלב. הצופה עייף מפרסומות שקופצות כבאנרים, ברשתות החברתיות ובכל פלטפורמה אפשרית. פרסום על אוטובוס נעשה באופן שונה. הוא לא נכנס במקום תוכן אחר שהצופה רוצה לצרוך. פרסום טוב מושך  את עין הצופה ואם התוכן מעניין אותו הוא יתמקד בפרטים. גם אם בפעם הראשונה הוא לא הביע עניין רב, כאשר הפרסום יצוץ אליו מכמה מקומות בפקק או בדרך ארוכה הוא ימצא את עצמו מתמקד ומתעניין. במרבית המקרים הפרסום נכנס לתת המודע ואף משפיע על שיקול הדעת בעת קבלת החלטה בנקודת מכירה.

יתרון משמעותי נוסף בפרסום בתחבורה ציבורית, הוא היכולת להיחשף לקהל יעד שאינו נמצא במדיות הדיגיטליות. כך אפשר להגדיל את החשיפה בנוסף לפרסום קמפיין ממומן.

הדרך לפרסם נכון בתחבורה ציבורית

בדיוק כמו כל קמפיין אחר, כדי  שקמפיין פרסום על אוטובוסים יהיה יעיל יש לתכנן אותו נכון. יש לקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים שיש לעוברי אורח ונהגים בדרכים. כדי שפרסום  יתפוס את העין והמסר יהיה ברור, מומלץ שצבעי הפרסום יהיו הזהים לצבעי המותג. כך, גם בפעם הבאה שהמודעה תופיע באוטובוס המסרים ישויכו אליו באופן אוטומטי. אין צורך למלא את הפרסום בטקסט כיוון שבדרכים לרוב אין זמן לקריאת משפטים ארוכים. יש להסתפק במשפטים קצרים ומדויקים שיעבירו את המסר הרצוי. אפשר לצרף את תמונת המוצר או תמונה יצירתית התומכת במסר ולוגו.

את הפרסום ניתן למקם בחלקו האחורי של האוטובוס. אך יש לקחת בחשבון שהוא יחשף פחות להולכי הרגל. בנוסף לכך, ניתן למקם את הפרסום גם בצידי האוטובוס. הדרך הטובה לתפוס את העין של כולם היא לפרסם גם בצד וגם בחלק האחורי.