מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

כל מה שצריך לדעת על פרסום מודעה בעיתון

קריאת עיתון לרוב נעשית כחלק מזמן איכות. בהפסקת צהריים במשרד, בשבת בבוקר במרפסת ולצד שתיית הקפה. אנשים מחכים לשעה הזו ביום, המאפשרת להם להירגע, לשכוח מהטרדות ולשקוע לתוך קריאה מהנה. הקוראים מחפשים את הכותבים שמעניינים אותם ועל הדרך מתעניינים בפרסומים הרלוונטיים אליהם. זו הזדמנות עבורם ליהנות מהיכרות עם שירותים חדשים או מוצרים שרלוונטיים אליהם.

פרסום מודעות בעיתונים בעידן הדיגיטלי

דווקא בעידן שבו כולם רוויים מפרסומים בדיגיטל לפרסום מודעה בעיתון יש יתרונות. צריכת התוכן נעשית מבחירה ולא "על הדרך". הקוראים לא יזרקו את העיתון לפני שיעיינו בו לאורכו ולרוחבו, ויש שאפילו ישמרו אותו במלואו או חלקים ממנו. בשונה מהדיגיטל הפרסום בפרינט אינו מציף את הצרכן וכך הוא לא מסנן אותו באופן אוטומטי. בנוסף לכך, לפרסום בעיתון יש חשיפה רחבה המגיעה גם לאוכלוסיה בוגרת יותר או לאוכלוסיה שאינה נחשפת מבחירה לדיגיטל.

תכנון קהל יעד על פי תפוצה

 לפני פרסום מודעה חשוב להבין מיהו קהל היעד שלה. האם היא רלוונטית לאזור ספציפי? לאוכלוסיה ספציפית? יש אפשרות לפרסם את המודעה במקומונים, או בעיתונים ממוקדי קהל ספציפי. פרסום בהארץ פונה לקהל קוראים שונה מאשר פרסום בידיעות אחרונות. ישנם עיתונים מגזריים המופצים לקהל דובר שפה מסוימת - לדוגמא עיתונות בשפה הרוסית, אשר ניתן לפרסם מודעות המיועדות לאוכלוסיה זו. בנוסף לכך, חשוב להבין לאיזה גודל תפוצה מעוניינים להגיע. לשם כך, יש להבין כמה מנויים יש לעיתון וכמה קוראים אותו מידי יום.

תכנון מודעה בעיתון

לאחר שהבנו מיהו קהל היעד ודרך איזה עיתון הכי נכון לפנות אליו, אפשר לעבור לעיצוב המודעה עצמה. פרסום מודעות בעיתון דורש תכנון מקדים. החל מבחירת גודל המודעה דרך הקופי המדויק ועד לעיצוב הגרפי שלה. כדי שהמודעה תבלוט מבין שאר הפרסומים צריך להיות יצירתיים במיוחד. לפעמים דווקא מודעה חלקה בלי הרבה מלל תמשוך את העין. אפשר גם ליצור סדרת מודעות, ובכל פעם יחשף פרט שונה. זה יסקרן את הקורא והוא יעקוב אחרי הפרסומים. ניתן להתייעץ עם מומחי הפרסום שלנו שיעזרו לכם לבחור את האפשרות המתאימה ביותר עבור המוצר או השירות שלכם.

פרסום מודעות משולב בעיתון ובדיגיטל

כיום עיתונים רבים מציעים את עצמם גם בגרסה מקוונת לקוראים. אפשר למקסם את הפוטנציאל של הקמפיין ולפרסם גם באנרים או כתבות באתר האינטרנט בנוסף. מחירן של החבילות המשולבות יהיה אטרקטיבי וייתן מענה למעוניינים בחשיפה רחבה במיוחד. אם אתם מעוניינים לקבל חשיפה גבוהה יותר, תוכלו לשלב גם פרסום בערוצי טלוויזיה וברשתות החברתיות. כמובן, שהפרסום צריך להיות באותה שפה פרסומית ומותאם לכל פלטפורמה בנפרד.

אילו מודעות ניתן לפרסם בעיתון?

מעבר לפרסומים של מוצרים ושירותים ניתן להציג במודעה מנעד רחב של פרסומים לפי דרישה: מודעות דרושים/ משפטיות/ תכנון ובניה/ משפטיות ועוד - אשר מגיעים לקהל היעד ביעילות באמצעות מודעה בעיתון. ניתן לפרסם באמצעות מודעה גם אירועים שונים, כנסים והופעות, לצד הודעות משפטיות ופרסומים לידיעת הציבור.

שלבי פרסום מודעות בעיתון

כדי לפרסם בעיתון מומלץ להתקשר בראש ובראשונה למומחים שלנו שידאגו לכם למחיר אטרקטיבי, לפני הכל. היועצים שלנו מכירים כל המדיות והפלטפורמות הקיימות כיום בשוק ויוכלו לעזור לכם לבחור את הפלטפורמה או המדיה המתאימה למטרות שלכם. לאחר שיחה קצרה יהיה ניתן להבין במדויק את הצרכים שלכם, לפלח את קהל היעד ולהתאים את הפלטפורמה הנכונה ביותר. לעיתים ההמלצה תהיה לשלב כמה פלטפורמות פרסום כדוגמת סושיאל ופרינט ולעיתים יהיה ניתן להסתפק בפרסום בעיתון בלבד. בסיום התהליך יהיה ניתן לגשת לחלק היצירתי של המודעה ולהתאים אותה להמלצות ולשלוח לפרסום.