ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי - תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

כל מה שרצית לדעת על מודעות אבל

מודעות אבל הן מודעות אשר ייעודן להודיע על פטירתו של אדם, להביע השתתפות בצער האבלים או ליידע לגבי מועד ופרטי ההלוויה, מקום השבעה או/ו האזכרה. מודעות האבל נתלות בסמוך לביתו של הנפטר או של בני משפחתו וברחובות מרכזייםבסביבת מגוריו. במקרים רבים מודעות אבל מתפרסמות בעיתונים הארציים השונים, על מנת להגיע לתפוצה רחבה יותר של אנשים. בכל הנוגע למודעות אבל - העיתונים המודפסים בפרינט עדיין מהווים כאמצעי פופולארי לפרסום. לאורך השנים, יותר ויותר משפחות בוחרות לפרסם ולהפיץ מודעות אבל בעיתונות בשל התפוצה הרחבה של העיתונים השונים.



מהן המטרות של מודעות אבל?

מודעות אבל נחשבות כבר שנים ארוכות כדרך המכובדת, המהירה והיעילה ביותר להודיע על פטירתו של אדם מסוים ולוודא שהידיעה אודות הפטירה תגיע לרוב חבריו או מכריו. זה אומנם נכון שאנחנו חיים בעידן האינטרנט, וכיום הטלפונים החכמים נחשבים כאמצעי יעיל ביותר להעברת מסרים. יחד עם זאת, ידיעה על פטירתו של אדם אמורה להתפרסם בצורה מכובדת. פרסום מודעות אבל בעיתונות, בשילוב עם מקומות מרכזיים כגון: בניין המגורים של הנפטר, לוחות מודעות ברחוב בו הוא גר,מקום עבודתו ומקומות אחרים אותם פקד הנפטר באופן קבוע - הן כיום עדיין הדרכים הנכונות והמכובדות ביותר לבשר על הפטירה. לצד עצם ההודעה על דבר הפטירה, למודעות אבל יש גם מספר מטרות נוספות:


לפרסם את מועד ההלוויה, את מיקומה ואת פרטיה - מטרת המשפחה תהיה לדאוג שכל הקרובים, החברים והמכרים המעוניינים בכך יגיעו להלוויה ולכן חשוב לדייק את הפרטים הרלוונטיים ובמידת הצורך להוסיף במודעה גם פרטים לגבי הסעות לבית העלמין.


  • לפרסם את מועד האזכרה ואת פרטיה - מודעות אבל משמשות לעיתים גם לפרסום מועד אזכרה או בכדי לספק מידע עבור המיקום בו המשפחה יושבת שבעה - זה קורה בעיקר כאשר המשפחה בוחרת שלא לשבת שבעה בבית המנוח.

  • להביע צער ותנחומים לבני המשפחה - לעיתים, מקום העבודה של המנוח, מקום עבודתו לשעבר או מקומות אחרים אותם הנפטר נהג לפקוד כמו: ארגונים התנדבותיים או גופים אחרים, בוחרים לעשות מעשה ולפרסם מודעת אבל בעיתון מטעמם וזאת כצעד רשמי ומכבד להבעת צער ותנחומים לבני המשפחה. כאן חשוב לציין שבמקרים רבים גם המשפחה עצמה בוחרת להביע במודעה את הצער העמוק אותו היא חשה בעקבות הפטירה.


עבור מי מודעות האבל חשובות?

ככלל, מודעות אבל הינן בעלות חשיבות גבוהה עבור כל מי שמכיר או מכבד את המנוח או בני משפחתו ובעיקר עבור האנשים הבאים:

  • משפחתו של המנוח - מודעות אבל משרתות בראש ובראשונה את בני המשפחה הקרובה של המנוח, אשר נמצאים בתקופה רגשית לא פשוטה, המצריכה נקיטה בפעולות שונות כמו דאגה לסידורי ההלוויה. הפצת הבשורה על דבר הפטירה - פרסום מודעות האבל הוא צעד אשר יכול להקל במעט על התהליך, מכיוון שפרסומן מתבצע על סוג של "אוטומט" כאשר באמצעותן ניתן להפיץ את הידיעה על הפטירה מבלי שדבר זה ידרוש מבני המשפחה מחשבה רבה או תכנון מקיף - מה שכאמור לא מתאפשר להם לעשות במצבם הנוכחי.

  • חברים, ידידים ומכרים - במקרים רבים הדרך בה ידידים, בני משפחה רחוקים או מכרים מקבלים את הבשורה על הפטירה היא באמצעות מודעות האבל. מכיוון שמודעות האבל מתפרסמות ברוב המקרים זמן קצר לאחר הפטירה, במידה וחשוב לאותם האנשים להגיע לחלוק כבוד אחרון לנפטר או לפחות להגיעולנחם את המשפחה, הם יכולים לעשות זאת.

  • מקומות עבודה וגופים נוספים - פרסום מודעת אבל בכלי התקשורת השונים, מהווה את אחת הדרכים המכובדות עבור מקומות עבודה וגופים אחרים אשר היו קשורים לנפטר להביע את השתתפותם בצערה של המשפחה.

  • אנשים אשר מעוניינים לנחם את המשפחה - מודעות אבל מודבקות בדרך כלל ברחוב כמו גם בבניין המגורים של הנפטר, וכן באזור בו המשפחה יושבת שבעה, כך שמי שמעוניין לנחם ולא יודע את מיקומו של הבניין או את מיקומה של הדירה יכול לזהות את המיקום בקלות יחסית באמצעות מודעות האבל.

  • שכנים - במקרים רבים גם השכנים של המנוח מקבלים את הידיעה על פטירתו רק באמצעות מודעות האבל אשר נתלות בבניין מגוריו או בסמיכות אליו. אם המשפחה יושבת שבעה באותה דירה, דבר זה יכול להסב אי נוחות לשכנים ולכן, חשוב שהם יהיו מודעים לסיבה בגינה ישנה המולה ואולי גם רגעים פחות שקטים וכמובן, ידעו לגלות את הרגישות המתבקשת לסיטואציה. כמובן, ששכנים אשר הכירו את המנוח באופן אישי, יוכלו לקבל את דבר הבשורה בזמן אשר יאפשר להגיע להלוויה או לנחם את המשפחה. כאן חשוב לציין שבמקרים בהם משפחתו של המנוח יושבת שבעה בביתו של אחד מילדיו לדוגמא, נהוג לתלות מודעות אבל גם באותו בניין מגורים עם ציון הכתובת הרלוונטית.


יצירת מודעת אבל לתליה ברחוב - חינם!

ניסוח, עיצוב ומבנה של מודעות אבל

מודעות אבל מנוסחות בצורה פשוטה וברורה, כאשר המטרה היא לנצל בצורה המיטבית את גודל המודעה ולדאוג שהיא תכלול את כל הפרטים החשובים והמרכזיים אותם חשוב לבני משפחתו של המנוח להעביר כמו: שמו המלא של הנפטר, מקום ומועד ההלוויה, כתובת הדירה בה המשפחה יושבת שבעה ופרטים רלוונטיים אחרים. כאן חשוב לציין שקיימת אפשרות לבחור בין נוסחים ומשפטים אשר נחשבים לנפוצים במודעות אבל (מה שיכול להקל משמעותית על ניסוח המודעה). מבחינת עיצוב המודעה, המודעות בשחור לבן - כך היה נהוג תמיד ומנהג זה לא השתנה עד ימינו אנו. מבחינת מבנה המודעות מדובר ברוב המקרים במבנה שהינו קבוע - כאשר לעיתים קיימת אפשרות לבצע שינויים קלים.יחד עם זאת, ישנם אלמנטים בהם כן ניתן למצוא את ההבדלים בין מודעות האבל השונות והם:


  • גודל המודעה - ניתן להזמין מודעות אבל בגדלים שונים (יש לקחת בחשבון שהגודל ישפיע על עלות המודעה ולכן, בעת קבלת ההחלטה כדאי להכניס שיקולים תקציביים שונים).

  • אורך המודעה - ישנן משפחות הבוחרות לפרסם מודעות אבל אשר כוללות רק את שמו של הנפטר ואת פרטי ההלוויה וישנן משפחות שמבקשות גם להביע את צערם ולציין את שמות ההורים והילדים. משפחות אחרות בוחרות לציין במודעה גם את סיבת הפטירה, גיל הנפטר, את הכתובת לשבעה ופרטים נוספים.

בעת הכנת המודעה, יש לשים דגש על פרטים כמו: האיות הנכון של שם המנוח ושם המשפחה שלו, הקפדה על דיוק בפרטים לגבי מועד ההלוויה ומיקומה.


דוגמאות למודעות אבל

פרסום מודעות אבל בעיתונים

משפחות רבות ועסקים שונים בוחרים לפרסם מודעות אבל בעיתונים היומיים השונים - זאת בכדי לפרסם את הידיעה על הפטירה בתפוצה רחבה יותראו להביע השתתפות בצער ולדאוג שהידיעה תגיע לאנשים מכל רחבי הארץ.


ישנן 2 דרכים עיקריות לבחירת גודל המודעה הרלוונטי:

  1. ניתן לשלוח את הנוסח הרלוונטי ובהתאם נציע לכם את גודל המודעה הנדרש ואת העלויות בעיתונים השונים.
  2. בוחרים את הגודל הרצוי ואת העיתון או העיתונים בהם הם מעוניינים לפרסם את המודעות ומתאימים את הנוסח בהתאם


שינויים וחידושים בתחום של מודעות האבל

לאורך השנים לא נרשמו שינויים גדולים מדי בתוכן, במבנה או בעיצוב של מודעות אבל. השינויים מורגשים יותר בזמינות ובנגישות ליצירת מודעות אבל - כיום, מתאפשר בצורה פשוטה ומהירה ליצור את המודעות דרך האינטרנט, דרך אתר חברה קדישא לדוגמא.



איך נוכל לעזור לכם?

דווקא ברגע הזה בו אתם חשים את הכאב, לפעמים גם בלבול או חוסר הבנה - אתם צריכים לבצע מגוון רחב של משימות. אחת מהן היא פרסום מודעת אבל.

כיצד תבנו את הניסוח המתאים? איזה גודל כדאי לפרסם? איפה הכי נכון לפרסם את המודעה? -בשביל זה אנו כאן עבורכם עד שעות הלילה.



אודות מוקד הפרסום

מוקד הפרסום מייצג את כל העיתונים והמקומונים בישראל ומספק שירותי פרסום מודעת אבל בכל העיתונים הגדולים בישראל. המשרד שלנו פתוח משעות הבוקר ועד חצות על מנת לתת מענה מהיר ואנושי שיסייע לכם לפרסם מודעה בכל זמן שתרצו.



באילו עיתונים תוכלו לפרסם מודעות אבל והשתתפות בצער דרך מוקד הפרסום הארצי?

אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד עם כל העיתונים הגדולים- ידיעות אחרונות, הארץ, ישראל היום, מעריב, ג'רוזלם פוסט, גלובס, כלכליסט, המודיע ועוד ומפרסמים גם בעיתונות הפונה לציבור הדתי והחרדי. אנו מציעים חבילות פרסום הכוללות שילוב של מספר עיתונים לפי הצורך. ניתן לפרסם חבילה של עיתונות ארצית, חבילה הכוללת מספר מודעות שונות בגדלים שונים, חבילה של פרסום בשפה האנגלית ועוד.


נשמח לייעץ ולסייע תוך מתן שירות אישי, אמין ומקצועי.

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה