אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!
במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
הפרסום באינטרנט יכול להזניק לכם את העסק
עולם הפרסום הרחיב את יריעתו והגיע גם לעולם הדיגיטלי. האינטרנט הפך לחלק מהותי בשגרת חיינו, הוא משמש לקבלת ושליחת דואר אלקטרוני, צריכת תכני בידור ואפילו רכישת ידע. מדובר בנכס יקר ערך עבור עסקים המעוניינים לקדם את עצמם, ולפרסם בצורה שתגיע לכמות נרחבת של עיניים חדשות, דבר שיכול בסופו של דבר למשוך לקוחות חדשים. כל עסק המעוניין לשגשג, לצמוח ולהגדיל את הכנסותיו חייב לעשות לפרסם באינטרנט בצורה יעילה וחכמה. הנה כל הסיבות לכך שהאינטרנט הוא מדיום פרסומי מצליח ביותר, וכיצד תוכלו גם אתם לעשות זאת עבור העסק שלכם.
מהם היתרונות של הפרסום באינטרנט?
לפרסום באינטרנט ישנם שלל יתרונות משמעותיים הן לעסקים גדולים ומבוססים והן לעסקים קטנים. אחד היתרונות של פרסום באינטרנט הוא העובדה שתוצאות הקמפיין ניתנות למדידה. שלא כמו פרסום בשיטות מסורתיות יותר, כמו עיתונים, רדיו וטלוויזיה, האינטרנט מאפשר מעקב ורישום של כל המתעניינים שיצרו קשר דרך המודעה, ואפילו של הרכישות שבוצעו הודות לקמפיין. אם מפרסמים בגוף פרסומי כמו עיתונים למשל אינכם יכולים לעקוב בצורה דיגיטלית אחר יצירת הקשר של הלקוח, ולכן אין לכם דרך אמתית לדעת האם הקמפיין זכה להצלחה. משרדי פרסום מסורתיים רבים נוטים להזניח את הצד של השיווק באינטרנט, וכך אינם מעניקים ללקוח את מלוא פוטנציאל הצלחת הפרסום.
לקוחות המגיעים לעסק דרך קמפיינים באינטרנט נקראים לידים. ישנם שני סוגי קמפיינים עיקריים ברשת: קמפיין לידים וקמפיין המרה. הראשון הוא קמפיין שבו נמדדת כמות הלידים שהגיעה לעסק הודות לחשיפה של הקמפיין. והשני הוא קמפיין המרה המודד את הצלחת הקמפיין על־פי כמות הרכישות שנעשו בעקבותיו. יחד עם זאת ישנם גם קמפיינים נוספים כמו קמפיין חשיפה, המודד את כמות המשתמשים שנחשפו למודעה, קמפיין כתבות שנועד לבדוק את התעניינות המשתמשים במוצר או בשירות ומעקב לצורך רימרקטינג ועוד.
יתרון נוסף שיש לפרסום באינטרנט הוא שניתן למקד את הקמפיין בצורה יעילה ביותר, בהתאם לקהל היעד של העסק. כך למשל אם העסק שלכם עוסק בספורט, תוכלו לפרסם את העסק באתר ספורט. אם העסק מתמחה בנושאים כלכליים ניתן לפרסם מודעה באתר העוסק בכלכלה. האפשרויות באמת אינן מוגבלות שכן לכל תחומי העניין כמעט ניתן למצוא אתר אינטרנט ייעודי.
לפרסום באינטרנט ישנו גם יתרון כלכלי. ראשית, עלותם של קמפיינים ברשת היא פחותה מאשר קמפיינים בעיתונות, ברדיו או בטלוויזיה, במיוחד אם עושים זאת דרך משרד רכישת מדיה ולא משרד פרסום למשל. בנוסף, לקמפיינים בדיגיטל ניתן לעשות אופטימיזציה. כלומר, מאחר והנתונים של הקמפיין מדידים, ניתן לערוך הסקת מסקנות ברורה אודות הצלחת הקמפיין, ולבצע התאמות בו כדי להביא תוצאות טובות עוד יותר. בנוסף, העלות הנוחה של הפרסום באינטרנט מאפשרת גם לעסקים קטנים להגיע לאלפי לקוחות חדשים ללא קושי.
כמו כן, הפרסום באינטרנט מאפשר לכם להעזר בכל החידושים הטכנולוגיים המוצעים במרחב הדיגיטלי כדי להפוך את המודעה למושכת עוד יותר בעיני הלקוח. בעוד שבעולם הפרסום המסורתי יותר המודעות נעשות בצורה מאוד מוגדרת ודו־ממדית, הפרסום באינטרנט יכול לעשות שימוש אפילו באלמנטים בעלי שלושה ממדים ותנועתיות רבה.
כיצד תוכלו לפרסם את העסק שלכם באינטרנט?
עכשיו כשביססנו עד כמה הפרסום באינטרנט חיוני לכל עסק המבקש להתפתח ולהצליח, כעת נבין כיצד ניתן לעשות זאת. ישנם עסקים הבוחרים לעשות את הפרסום דרך משרדי פרסום דיגיטל אך אין זו תמיד הבחירה הנכונה. כך, אתם למעשה מוציאים יותר כסף ממה שאתם חייבים. משרד הפרסום יפיק עבורכם את המודעות אך תצטרכו לשלם בנפרד על השיווק בכל אתר ואתר.
מוקד הפרסום הוא משרד רכש מדיה בעל ניסיון ארוך שנים, שביכולתו ליצור עבור הלקוח את החבילה המושלמת. במוקד תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ההפקה, כולל קופירייטרים ואנשי ארט. בנוסף, מוקד הפרסום נמצא בקשר מתמד עם אתרי האינטרנט המצליחים ביותר במדינה, כמו: YNET, מאקו, כלכליסט, ספורט 5 ועוד. בשל עובדה זו יש ביכולת המשרד להעניק ללקוחותיו חבילות פרסום משתלמות במיוחד.
ההיצע הנרחב של האתרים מאפשר לכם לכסות את כל הטווח הדמוגרפי שמתאים לעסק שלכם. בעוד שאתרים כמו YNET, וואלה ומאקו מגיעים לכמות צופים עצומה המתעניינים באקטואליה ותרבות, ישנם גם אתרים ממוקדים יותר, כמו כלכליסט המגיע לאלו המתעניינים בכלכלה, גלובס שגם הוא עוסק בכלכלה אך גם בעולם העסקים והנדל"ן, וגם אתר דה מרקר החושף את העסק שלכם לקהל דומה.
מוקד הפרסום יכול להציע מחירים משתלמים גם למי שאינו בוחר לעשות את כל תהליך הקמפיין דרך המשרד. אם יש לכם קמפיין מוכן לגמרי, המוקד יוכל להציע לכם מחירים נפלאים של הדקה התשעים, המתבססים פעמים רבות על מקום פרסום פנוי באתרים השונים.
כמובן שמוקד הפרסום מאפשר לכם גם לערוך קמפיינים על־פי דגש נתונים שונה, כמו קמפיין הקלקות, קמפיין חשיפה, קמפיינים המבוססים על מודעות וידאו וצפיות וקמפיין של המרה.