מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום ברדיו: מחזקים את המותג דרך השמיעה

 

העידן הדיגיטלי שינה כמעט לחלוטין את עולם הפרסום. אם בעבר היינו נחשפים למותגים רק באמצעות שלטי חוצות, עיתונים, תשדירי טלוויזיה וכמובן – פרסום ברדיו, כיום אנו נחשפים אליהם גם לאורך היום באמצעות האינטרנט. הרדיו היום משמש לפרסום מקומי - על מנת להגיע ללקוחות הנמצאים באזור בו התחנה משדרת וכן לחזק מותג באמצעות השמיעה. חשבו כמה פעמים שמעתם את מספר הטלפון של חברה המציעה שירות - כיצד הוא נשאר בזכרונכם לאורך זמן? זוהי העוצמה המיוחדת של חיזוק המותג באמצעות חוש השמיעה.

 

איך אנחנו זוכרים?

הזיכרון שלנו בנוי על קלט מהחושים – אנו זוכרים ניחוחות מהמטבח של סבתא, את מראה השקיעה הרומנטית שראינו ושירים אהובים. כך גם הג'ינגל שאנו שומעים ברדיו. לדוגמה: פרסום בגלגלצ ששמענו, פרסום בגלי צה"ל או פרסום בקול ישראל ממשיך ומלווה אותנו כאשר אנו הולכים לעבודה או בערב לפני השינה. לפעמים רק מהג'ינגל הזכיר - אנו זוכרים את השם, את הטלפון ואילו שירותים החברה מספקת. אם יש מבצע מיוחד באותו השבוע ("סוף עונה..." – הנאמר בקול מתקתק) גם אותו אנחנו זוכרים.

 

פרסום ברדיו: מחיר זול יותר מבעבר

אחד מהנושאים שמפתיעים את המפרסמים בשנים האחרונות היא עלות הפרסום ברדיו. אם חיפשתם בגוגל "פרסום ברדיו מחיר" בוודאי גיליתם שאין מחירון מסודר. מדוע? משום שקיים מגוון עצום של אפשרויות פרסום. אפשר להזמין תשדיר פרסומת בין תוכניות אהובות, חסות המופיעה לפני תכנית או פעילות קד"ם בתוכנית רדיו אהובה במיוחד. המחיר נקבע בדרך כלל לפי סוג הפרסום, שעת הפרסום, הערוץ הרלוונטי, אורך התשדיר, גודל החבילה, ביקוש ועוד.

 

פרסום בתחנות הרדיו ברגע האחרון

בדומה למבצעים על טיסות ונופשונים גם ברדיו ניתן להשיג מחירים טובים יותר לפרסום כאשר מחפשים ספוטים ברגע האחרון. אם אתם עובדים עם משרד רכש כמו "מוקד הפרסום הארצי" אתם יכולים למצוא בקלות חבילות של פילרים-הדקה ה-90 במחירי מציאה. הסוד האמיתי הוא באיתור התחנה המתאימה לקהל היעד שלכם ולמהות המותג שלכם. קחו בחשבון שכיום הפרסום ברדיו מכסה לא רק את המאזינים ברדיו עצמו, אלא גם את המאזינים באינטרנט, באפליקציות ואפילו בטלוויזיה.

 

פרסום בגלי צה"ל – לא רק לחיילים

בעבר, מי שהיה רוצה להגיע לחיילים ולבני משפחותיהם היה מפרסם בגלי צה"ל. עם השנים התחנה הפכה לכל כך פופולרית שתכניה מגוונים ופונים לקהל יעד מגוון. שידורי גלי צה"ל כוללים כיום יומני חדשות, תוכניות אקטואליה, תוכניות מוזיקה, תוכניות תרבות, שידורים של מופעי מוזיקה, מגזינים בנושאי צבא וביטחון ועוד. בנוסף לתוכניות אקטואליה ותוכן במגוון נושאים, שמשודרים במשך כל היממה – משודרת בתחנה גם מוזיקה איכותית לקהל חובב תרבות. אם אתם מחפשים תחנה עם נתוני האזנה גבוהים הפונה לקהל יעד בוגר ואינטלקטואלי- כדאי לשקול פרסום בגלי צה"ל.

 

פרסום בגלגל"צ– מפרסמים בתנועה

גלגל"צ החלה את דרכה בשנת 1993 כתחנת רדיו המיועדת לנהגים בדרכים, והפכה להיות אחד הערוצים המושמעים לא רק בזמן הנהיגה, אלא גם בעבודה ובבית על ידי רבים בישראל. התחנה כוללת תוכניות ותיקות ואהובות כמו "מדינה בדרך", "המצעד השבועי" ותוכניות פופולריות אחרות. אם אתם מעוניינים בפרסום בגלגל"צ בהוזלה מהתחנה ישירות, פנו ל"מוקד הפרסום הארצי" ותהנו ממחירים מיוחדים.

 

פרסום בקול ישראל

"קול ישראל" – רשת שידורי הרדיו הממלכתי של מדינת ישראל פועל החל משנת 1948. החל משנת 2019 התחנה הפכה להיות חלק מתאגיד השידור "כאן" המאפשר לבחור מגוון רחב של ערוצים המותאמים לקהלי יעד מפולחים היטב. בקול ישראל ניתן למצוא את רשת ב' האהובה שהפכה ל"כאן ב"', את רשת ג' שהפכה ל"כאן ג'" וערוצי תרבות, מורשת, כאן 88, קול המוזיקה ותחנות ייעודיות גם בשפות הערבית והרוסית. פרסום בקול ישראל מאפשר לכם להגיע ישירות לאוזניהם של המאזינים הקבועים של הערוצים השונים שיחשפו למותג שלכם שוב ושוב.

 

לסיכום, הפרסום ברדיו עובד – וכיום יותר מתמיד, אנשים זוכרים פרסומות טובות שממשיכות ללוות אותם במהלך היום. באותן שניות בהן התשדיר שלכם מתנגן ברדיו – מישהו שומע את התשדיר באפליקציה, ברשת האינטרנט או בטלוויזיה ויזכור את הפרסום שלכם למידה והשירות מתאים לו