מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

כיצד תרתמו את יתרונות הפרסום ברדיו ובטלוויזיה לעסק שלכם?


הפרסום הוא כלי עוצמתי עבור כל עסק, ושימוש חכם בו יכול להביא להגדלת מאגר הלקוחות ובכך להגדיל גם את כמות המכירות של המוצר או השירות שלכם. בעידן שלנו, כלי הפרסום רבים ומגוונים ולכל אחד מהם יתרונות משלו, שאותם ניתן לרתום בדרכים שונות. הטלוויזיה והרדיו הם אומנם מדיות פרסום ותיקות באופן יחסי לאינטרנט לדוגמה, אך כוחן לשרת את פרסום העסק שלכם, לא פחת כלל במרוצת השנים, והחשיפה שהן מביאות היא רחבה.


מהו פרסום אפקטיבי?


בעלי עסק משקיעים ימים כלילות במחשבות כיצד למשוך לקוחות חדשים, להגדיל את המכירות של העסק ואת הצלחתו. אין ספק שפרסום במדיה הוא הנתיב הנכון, והוא ללא ספק אפקטיבי יותר מהשיטה עתיקת היומין של פרסום מפה לאוזן. כל מודעה או קמפיין כרוכים בהכנה רבה, חשיבה על אסטרטגיית השיווק, הבנה של הצד הקריאטיבי של הפרסום וכמובן הוצאתו לפועל. לכן, השאיפה תמיד צריכה להיות לעבר יצירת פרסום שיניב תוצאות אמיתיות אחר העבודה הרבה שהשקעתם.


פרסום אפקטיבי הוא כזה שיש לו מסר ברור ומושך, פרסום שתופס את הלקוח מהשנייה הראשונה ונשאר חקוק בזיכרונו. בעידן המודרני כל אדם נתקל במאות מסרים פרסומיים בכל יום, ולכן עליכם לוודא שהמסר שלכם נשמע חזק וברור מעל כל השאר. אך הפרסום אינו יכול להיות חזק בלבד, אלא חייב להיות בו תוכן המשקף בצורה נכונה את מה שאתם מפרסמים, פרסום בטלוויזיה מאפשר לקהל צופים רב לצפות בפרסומת המעבירה את השירות או המוצר שלכם באופן הומוריסטי, רציני, יצירתי ולשבות אותו דרך המסך. פרסום ברדיו יכול להיות קליט ומהנה עבור המאזינים, אך יש לוודא שבסוף הפרסומת או התשדיר, הם יזכרו את הפרסומת שלכם באופן שיעודד אותם לבצע פנייה או רכישה.


החשיבות של ניסיון, מוניטין ומיומנות


מוקד הפרסום הארצי הוא משרד המתמחה ברכש מדיה, עם ניסיון של מעל לשלושה עשורים. המוקד מנוסה בעבודה מול כל פלטפורמות הפרסום, ומציע בנוסף לשירותי רכש המדיה גם חבילות פרסום המתאימות לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים ככפפה ליד.


היתרון הגדול של עבודה על קמפיינים פרסומיים לצד מוקד הפרסום הארצי הוא הגישה המהירה והמיומנת לעבודה מול פלטפורמות הפרסום השונות מבלי להיעזר בתיווך נוסף. יצירת הקמפיין, הפקתו וחיבורו למדיות השונות נעשים כולם תחת קורת גג אחת. זו בדיוק הסיבה שבגינה יש ביכולתו של מוקד הפרסום הארצי להציע את המחירים המשתלמים ביותר לצד מקומות הפרסום הטובים ביותר בכל סוגי המדיות.


עסקים קטנים ובינוניים ירוויחו מאוד מעבודת הפרסום דרך המוקד, משום שיוכלו לרכוש פילרים בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים, בשלטי החוצות ועוד. כאשר מתפנה מקום פרסום ברגע האחרון באחת מהפלטפורמות, הוא מוצע במחיר זול יותר כדי שניתן יהיה למלא אותו במהרה. המוניטין שצברנו לאורך השנים, מאפשר לנו להציע לכם את התנאים הטובים ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד.


פרסום אפקטיבי בטלוויזיה


על אף כניסת האינטרנט לשוק כלי הפרסום, כוחה של הטלוויזיה עודנו איתן, והיא יכולה להביא לחשיפה נהדרת עבור העסק שלכם. הרחבת הפרסום לאינטרנט דווקא הביאה לכך שהפרסום בטלוויזיה משתלם יותר מאי פעם, משום שישנם פחות מתחרים על כל משבצת פרסום, ולכן מחירה יורד.כך למעשה אתם משלמים פחות עבור פרסום בשעות הפריים־טיים, בזמן שידור התוכניות הנצפות ביותר בערוצים המובילים. יחד עם זאת, העסק שלכם עדיין ייחשף בפני כמות גדולה של צופים שאינה נופלת ממספר הצופים בשנים עברו.


הטלוויזיה היא פורמט המבוסס על תצוגה ויזואלית, כמו גם תקשורת בטקסט. לכן, פרסומת אפקטיבית תשלב בין שני האלמנטים הללו בחוכמה. כיום, עם התפתחות האנימציה וגרפיקת התלת־ממד כמו גם ההצלחה הרבה של קמפיינים המשלבים סלבריטאים, מרחיבה את יכולות המפרסמים ומאפשרת יצירה של פרסומות מרשימות בתקציב קטן יותר ובפחות עבודה.


קיימים שני סוגי תשדירים בטלוויזיה – תשדירי פרסומות וחסויות. פרסומות יכולות להופיע באורכים שונים ואפילו ניתן לערוך סרטון פרסומת אחד בשתי גרסאות - ארוכה וקצרה. הפרסומות משודרות במהלך התוכניות וביניהן, ומאפשרת תצוגה קריאטיבית מעניינת שתרשים את הצופים ותחזק את דימוי המותג. חסויות הן תשדירים קצרים יותר הנדרשים לעמוד בהנחיות מחמירות יותר בדבר התוכן והמסר השיווקי. יחד עם זאת, החסויות משודרות בזמן התוכנית כך שפוטנציאל החשיפה שלהן גדול אף יותר.


פרסום אפקטיבי ברדיו


הרדיו גם הוא כלי פרסום קלאסי שכוחו עוד חזק, וניתן להפיק ממנו תועלת רבה באמצעות פרסום אפקטיבי. פרסום בגלי צה"ל או פרסום בגלגל"צ יחשוף את העסק שלכם למיליוני מאזינים מכל שכבות האוכלוסייה והאזורים בארץ. בעידן המודרני תחנות רבות התקדמו והתרחבו למישורים חדשים וכעת ישנן גם אפליקציות ואתרים שבהם ניתן לשמוע תוכניות ורשימות שירים מהעבר שגם בהן מופיעות פרסומות. פרסום בגל"צ למשל יכול לספק לכם משבצות גם בתחנת הרדיו עצמה וגם באתר ובאפליקציה.


התוכניות השונות מאפשרות לכם למקם את הפרסומת שלכם בזמן הנכון ובהתאם לקהל היעד שלכם. מוקד הפרסום הארצי ידע להמליץ לכם על המקומות הנכונים עבורכם לשבץ בהם את הפרסומות. תשדירי רדיו צריכים להעביר את המסר הפרסומי בזמן קצר, לכן עליהם להיות מלאי אנרגיה ולמשוך את תשומת ליבם של המאזינים. ככל שהתשדיר קליט יותר, כך הוא גם יחקק יותר בזיכרונם של לקוחות אפשריים וילווה אותם במהלך היום. מאזינים רבים בוחרים לחזור ולהאזין לתוכניות רדיו קבועות, מתוך אהבת התוכן וחיבור לשדרן. אלו בדיוק התוכניות שבהן המאזינים אינם נוטש את התחנה גם בזמן הפרסומות, ואתם יכולים לרתום זאת לתועלת העסק שלכם. כמו כן, מאזינים רבים מקשיבים לתחנות הרדיו במהלך נסיעתם לעבודה ובחזרה. דמיינו כמה מאזינים יהיו לפרסומת שלכם בשעות העומס בכבישים.