מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום מודעות בעיתון במגוון מדורים

העיתונות הכתובה מחולקת למדורי חדשות, כתבות מגזין ומודעות פרסום. חלק מהמודעות מופיעות לצד הידיעות, ואחרות מופיעות במדורים ייעודיים. כאשר מתכננים את המודעה, חשוב לחשוב על קהל היעד, המסר שמעוניינים להעביר והעיצוב המתאים למודעה שישלב בין השניים. נסקור בקצרה את הסוגים השונים של המודעות שאפשר לפרסם בעיתון, וכיצד ניתן לפרסם בכל העיתונים במחיר אטרקטיבי וביעילות מרבית.

מודעות דרושים

הקטגוריה של מודעות דרושים היא אחת מהוותיקות ביותר בעיתונות הכתובה. בעבר, מעסיקים היו פונים בעיקר דרך העיתון לעובדים פוטנציאליים, ומפרסמים סוגים רבים של משרות במודעות מילים קצרות. היום, מתפרסמות בעיתון משרות בקטגוריות מגוונות, במודעות שיכולות לתפוס עמוד שלם או חצי עמוד, ולשמש הן לאיתור המועמדים המתאימים והן למיתוג העסק. מודעות אלה יכולות להופיע בשחור־לבן או בצבע, ולכלול תמונות רלוונטיות ו/או את לוגו החברה. פרסום מודעות דרושים בעיתון, מאפשר להגיע לעובדים פוטנציאליים הן בגרסה המודפסת של העיתון והן בגרסה הדיגיטלית המקוונת. פרסום מודעה כזו בידיעות אחרונות מגיע ל-350,000 עותקים מודפסים בימי חול ו-600,000 עותקים בימי שישי. מלבד זאת ניתן להגיע למיליוני קוראים נוספים בעיתונים כמו מעריב, הארץ, ישראל היום ועיתונים נוספים.

מודעות אבל

אחד מאירועי החיים המצערים ביותר הוא אובדן של בן משפחה, חבר קרוב או עובד מסור בחברה. במקרה זה, בדרך כלל, נהוג לפרסם מודעות אבל שיכבדו את זכרם של אלה אשר הלכו לעולמם. במודעה זו מתפרסמים פרטי ההלוויה והשבעה וכן פרטיהם של בני המשפחה. אם המודעה מפורסמת על ידי מרכז אקדמי שבו לימד המנוח, או מקום העבודה שלו, נהוג גם להוסיף דברי נחמה ואת לוגו המפרסם. חשוב לדעת כי מודעות האבל מתפרסמות בעמודים ייעודיים, או בעמודי העיתון הכוללים ידיעות חדשותיות. ניתן לפרסם מודעה בכל גודל, ולהיעזר במעצב של חברת הפרסום כדי לעצבה. אם אינכם יודעים כיצד לנסח את המודעה, קופירייטר בחברה זו המתמחה בניסוח מודעות אבל, יוכל לסייע במלאכה. ניתן גם למצוא גרסאות מוכנות לניסוח מודעות אבל ברחבי הרשת.

מודעות תכנון ובנייה

קטגוריה נפוצה של מודעות קשורה לתחום התכנון והבנייה. מודעות אלה מתפרסמות לרוב, כאשר חברה או אדם מעוניינים לבצע שינוי בייעוד הקרקע, והציבור העשוי להיפגע מכך, יכול להגיש התנגדות עד הזמן הקבוע בחוק. פרסום מודעות תכנון ובנייה יופיע בעמודים שיועדו לתחום זה. על פי החוק יש לפרסם את המודעות בעיתון נפוץ שיכול להופיע אחת לשבוע, בעיתון יומי וכן במקומון באזור שבו מתבצע שינוי הבנייה. ועדת התכנון מחייבת את המפרסמים להציג בפניה את גזרי העיתונים המקומיים שבהם פורסמה המודעה, ולכן חשוב לרכוש את העיתונים ביום הפרסום או לקבלם מהחברה המפרסמת. חברות פרסום מקצועיות יסייעו לנסח את המודעה, ויספקו את העמוד המתאים בעיתון המקורי להצגה בפני וועדת התכנון.

מודעות לפרסום העסק

אחת הקטגוריות הנפוצות ביותר בפרסום בעיתונות הכתובה היא פרסום של עסקים מקומיים וארציים. מודעות אלה יכולות להתפרש על פני מספר עמודים בעיתון (עמוד כפול), על פני עמוד אחד או חלקי עמוד. כיום, מרבית המודעות הן בצבע מלא, במטרה למשוך את עיני הקורא. ברוב המקרים רצוי לבחור במספר עיתונים כדי למקסם את החשיפה למודעה. פרסום מודעות מתבצע בעיקר לאחר בחינת קהל היעד, ניסוח ועיצוב המודעה והגדרת זמן הפרסום. כאשר מפרסמים בעיתוני סוף השבוע, המחיר נוטה להיות מעט גבוה מהתעריף הרגיל, אך החשיפה היא רבה ומשמעותית. בעיתונות היומית החשיפה תהיה מוגבלת, אך ניתן יהיה לפרסם מודעה על גבי עמוד שלם במחיר מוזל ממודעות של חצי עמוד במהלך השבוע.

בחירת העיתונים מתבצעת לרוב על פי ההתאמה של התוכן לקוראים. למשל, אם אתם פונים לקהל בעל השכלה אקדמית, מומלץ לבחור בעיתונים כמו "הארץ" והמוספים הנלווים אליו. נושאים כמו נדל"ן, השקעות או חינוך פיננסי מומלץ לכוון לקהל הקורא את עיתוני הכלכלה והמדורים הפיננסיים בעיתונות הארצית. אם אתם מפרסמים רק לקוראים מאזור גיאוגרפי מצומצם, כדאי להתמקד במקומונים או מוספים המתפרסמים בעיקר באזור זה.

בניית קמפיין המשלב תמהיל פרסום חכם במספר עיתונים

כאשר בונים קמפיין המבוסס על מודעות פרסום בעיתונות הכתובה, מומלץ להיעזר בחברת פרסום מקצועית המתמחה ברכש מדיה. חברה זו תדע לדייק את המסרים במודעה, ולכוון אתכם לעיתונים המתאימים לקהל היעד שלכם. בנוסף, ברוב המקרים תוכלו לנצל בצורה טובה יותר את תקציב הפרסום, באמצעות שטחי פרסום המתפנים ברגע האחרון, ומאפשרים פרסום מודעה בולטת בעיתון בהנחה ניכרת.

לסיכום, העיתונות המודפסת מהווה עדיין מקור מרכזי לפנייה ללקוחות פוטנציאליים וקהל שאינו גולש ברשת. בחלק מהמקרים החוק מחייב פרסום מודעה כזו, כמו במקרה של פשיטת רגל, בקשה לצו ירושה או מודעות תכנון ובנייה. ניתן להשתמש במדיה זו גם לצורך פרסום משרה, וכן כאשר אדם נפטר ומעוניינים לכבד את זכרו, ולהזמין קרובים רחוקים באמצעות מודעת פטירה. אם אתם מתכננים קמפיין פרסומי בעיתונות הארצית או המקומית, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת פרסום, המתמחה בעיתונות הכתובה, ולבחור את תמהיל הפרסום הנכון המשלב מודעות במספר עיתונים.