ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
חג חנוכה שמח לכל בית ישראל
זמינות עד חצות!!
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום בערוץ 10

חשבתם שהפרסום בטלוויזיה נכחד?
אז חשבתם...

המפרסמים כיום במדיות הקלאסיות כמו שידורי הטלוויזיה והרדיו מגלים שהם כבר לא צריכים להילחם מרפק למרפק עם המתחרה הראשי שלהם, שמתמקד בעיקר באינטרנט.


ערוצי הטלוויזיה עברו מהפך בשנים האחרונות ובעקבות פיצול הערוצים אנו רואים כיום פרסומות בכעשרה ערוצים עיקריים: קשת-12 (בעבר ערוץ 2), רשת-13 (בעבר ערוץ 2), ערוץ 10-14, תאגיד השידור – כאן 11, ערוץ 9, ערוץ 24, ערוץ 20 וערוץ 5.


אם בעבר היו נלחמות עשרות חברות על מספר שניות בפריים טיים, היום קל (וגם זול יותר) להשיג שניות שידור יקרות מפז בעקבות פיצול הערוצים. כמות הצופים בטלוויזיה, והמאזינים לרדיו לא פחתה – נהפוך הוא.


לפרסום בערוץ 12 »

לפרסום בערוץ 13 »

ערוץ 10- מאז ועד היום

ערוץ 10 (14 באפיק) החל את שידוריו בינואר 2002. שנה לאחר מכן הוקמה חברת החדשות של הערוץ "חדשות 10", המפיקה את מהדורות החדשות, מגזיני האקטואליה היומיים, משדרים מיוחדים, וסרטים וסדרות דוקומנטריות.


בשנת 2007 הוקם אתר NANA10 (שכבר לא נקרא כך) שכיום נמצא בבעלות הערוץ. כל תוכניות ערוץ 10 והתוכן המשלים שלהן ששודרו עד פתיחת האתר באתרים שונים – הועברו לאתר החדש.


כיום, ערוץ 10 הינו אחד מערוצי החדשות המובילים בישראל.



שעות הבוקר המוקדמות של ערוץ 10 נפתחות מדי יום עם תוכנית הבוקר, רצועת היום כוללת תכניות אירוח, סגנון חיים ופנאי, הפקות מקומיות ותכניות רכש.

שעות אחרי הצהריים והערב המוקדמות הן שעות המוקדשות לאקטואליה: "16:30" עם אלי ראכלין, המגזין "חמש עם רפי רשף", "לונדון את קירשנבאום" עם ירון לונדון ו"הכול כלול" עם סיוון כהן.

מדי יום בשעה 20:00 מגישה תמר איש שלום, או לחילופין, טלי מורנו או נגה ניר נאמן, את מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 10.

לאחר המהדורה מגיע תורן של תכניות הפריים-טיים, המורכבות מכל סוגי הז'אנרים: סדרות דרמה, תכניות ריאליטי, משדרי ספורט, שעשועונים ותכניות בידור ואירוח, וסדרות דוקומנטריות.

את ימות השבוע מסכמת רצועת הערב: טל ברמן עם "הצינור", סיוון קליין ואריאל מרגלית עם תוכנית הבידור "הרדאר", וגיא זהר עם מהדורת הלילה "היום שהיה".

בסופי שבוע משודרים סרטי קולנוע שוברי קופות ועוד תוכניות מעניינות.



ומה עם הפקת הפרסומת?

מלבד הצניחה במחירי הפרסום לשנייה בטלוויזיה אנו עדים לעוד יתרון חזק עבור המפרסמים. עלות ההפקה של הפרסומות ירדה בצורה משמעותית. כאשר אפשר להפיק באיכות גבוהה סרטוני אנימציה, לשלב דוגמנית או סלב לכמה שניות – ולמחזר שוב ושוב את החומרים בשילוב אנימציות מתעדכנות – העלות להפקת כל פרסומת יורדת ומשאירה תקציב גבוה יותר לרכישת המדיה.



אילו סוגי פרסומות קיימות בטלוויזיה?

עולם הפרסום מתחלק היום בעיקר לשני סוגים. תשדירי פרסומות וחסויות. תשדירי הפרסומת משודרים במקבץ הפרסומות בין התוכניות ובמהלכן (כאשר אפשר לבחור תשדירים באורכים משתנים, לשלב תשדירים קצרים וארוכים יותר או צמדים של פרסומות), ותשדירי החסויות, המסייעים לחיזוק או בניית מותג, מופיעים בתחילת כל תכנית ובחזרה לאחר הפרסומות. חסויות אלה בדרך כלל מוגבלות ל-3 מפרסמים, בעוד מקבץ הפרסומות ארוך יותר.



אז כמה עולה הפרסום?

לא קיים עדיין מחירון לפרסומות בטלוויזיה, משום שבתחום זה יש מספר מדדים לבניית הצעת המחיר.

הפרמטרים הנלקחים בחשבון הם:

• סוג הפרסום

• אורך התשדיר

• רצועת השידור

• הרייטינג של התוכנית

• תקופת הפרסום ומאפיינים נוספים הקשורים לתחנה בה תרצו לפרסם.



למה לרכוש מדיה דווקא אצלנו:

כאשר רוכשים מדיה מסוכנות פרסום המתמחה בתכנון ורכש מדיה בערוצים המסחריים, המחיר שלקוחות משלמים עבור כל שנייה יהיה נמוך משמעותית. בדומה לשאר המוצרים בשוק ובמיוחד בתחום הפרסום, אם רוכשים מדיה לפרסום בטלוויזיה בסיטונאות זוכים להנחות ניכרות!

רבים גילו כי כאשר מתקשרים ישירות לערוצי הטלוויזיה, המחיר המוצע למפרסמים הוא מחיר מחירון גבוה באחוזים רבים.



כאשר אתם מזמינים פרסום אצלנו אתם נהנים מיתרונות נוספים:

במוקד הפרסום הארצי תוכלו להזמין גם פילרים במחיר אטרקטיבי לעלייה בדקה ה-90. למשרדנו ניסיון של מעל שלושה עשורים בפרסום בטלוויזיה. יועצי הפרסום המנוסים שלנו ישמחו לבנות עמכם חבילה משתלמת לפרסום בערוץ אחד או בשילוב מספר ערוצים, המותאמת למטרות הקמפיין ולתקציב שהגדרתם.