ברוכים הבאים למוקד הפרסום הארצי 03-6-000-000
תשלובת הפרסום הגדולה והמקיפה ביותר בישראל
זמינות עד חצות!!
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
פרסום בעיתונים
פרסום באינטרנט
פרסום ברדיו
פרסום בטלויזיה
שילוט חוצות
רכש מדיה
מודעות דרושים
מודעות אבל
מודעות משפטיות, מכרזים ותשקיפים
מודעות כינוס נכסים
מודעות ריקול
מודעות הסכם פשרה
מודעות תובענה ייצוגית
לפרסום התקשרו עכשיו: 03-6-000-000 או 3333*
לפרסום התקשרו עכשיו
03-6-000-000
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום בגלי צה"ל ובגלגל"צ

אם אתם מתלבטים כיצד להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים כדי שייחשפו לאירוע, למותג, לשירות או למוצר שלכם, נמליץ לשלב בתמהיל הפרסום שלכם פרסום בגלי צה"ל או בפרסום גלגל"צ. שתי התחנות המבוקשות מעניקות חשיפה למיליוני מאזינים נאמנים מדי שבוע ויוצרים אפקט של חזרה הדרגתית של תשדיר מוכר וקליט שמתנגן בראשם של המאזינים גם שעות ארוכות לאחר ששמעו את הפרסום שלכם.


מה הופך את הפרסום ברדיו לכה אפקטיבי?

היתרון הגדול בפרסום ברדיו – הוא בחדירה בלתי מודעת לתודעה של האדם. אם במהלך נסיעה ברכב, בישיבה ניחוחה לשתיית קפה בשבת בבוקר או במהלך יום עבודה שגרתי, הסאונד הווקאלי ברקע אינו מונע מאותו אדם להמשיך בעיסוקיו ולרוב הוא יישאר באותה התחנה על מנת להעביר בצורה מהנה ומהירה יותר את העיסוק הנוכחי / במטרה לחכות לתכנית האהובה עליו.


את הפרסום בגלי צה"ל ובגלגל"צ אפשר לחלק לשני סוגים: חסויות ותשדירים.


נסו להיזכר מי נתן את החסות לדיווחי התנועה האחרונים ששמעתם ברדיו ובדקו במקרר האם חלק מהמותגים שאתם אוכלים הגיעו לידיעתכם באמצעות פרסום חוזר. כבר לפני שנים רבות השתמשו מותגי ענק בפרסום ברדיו בתקופה בה רק בעלי תקציבי ענק יכלו לרכוש ספוטים בתוכניות.


כיום, הפרסום נוח וזול מבעבר. ניתן לרכוש דקות שידור במהלך הפסקת פרסומות קצרה של תוכניות המתאימות לקהל היעד או להופיע רק ברצועות של שעות מבוקשות. מלבד הפרסום ה"סטנדרטי", תוכלו לפרסם חסויות צמודות חדשות/ חסויות דיווחי תנועה / חסויות מז"א בפריסה שמתאימה לאפיון קהל היעד.


השפעת השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות על דפוסי ההאזנה לרדיו

בעשורים האחרונים היינו עדים לשינויים שחלו בדפוסי צריכת המדיה, בין אם במעבר לצפייה בתכנים ממוקדים באמצעות VOD, מגוון תכנים ביוטיוב או בצפייה ישירה, כאשר הצופה מעוניין לצרוך תוכן ספציפי בשעות הפנאי הנוחות לו.


עם זאת, כיום אנו רואים עלייה בהאזנה לתחנות הרדיו הארציות ובפרט בתחנות גלי צה"ל וגלגל"צ השייכות למשרד הביטחון.


ניתן לזהות שלוש סיבות עיקריות למגמה זו. הסיבה הראשונה ואולי המשמעותית ביותר היא שכיום ניתן להאזין לערוצי הרדיו האהובים גם באינטרנט באמצעות המחשב או הטלפון החכם - המפרסמים מרוויחים את הקהל הנוסף המאזין במהלך נסיעה באוטובוס, בין שיעורים בקמפוס או במקום העבודה גם במקומות בהם אין מכשיר רדיו.


הסיבה השנייה טמונה בחקיקה המחמירה נגד שימוש בטלפון נייד בעת הנסיעה ברכב. כיום, במקום לבדוק הודעות טקסט וואטסאפ או לשקוע בשיחת טלפון, רבים מהם מאזינים לתוכנית רדיו עם שדרן אהוב או למוזיקה המשודרת ברדיו.


הסיבה השלישית היא נאמנות מאזינים רבים לתוכניות הרדיו האהובות עליהם. לאחרונה חשפה גל"ץ את מספר המאזינים לארבע השדרנים האהודים ביותר (כפי שפורסם בהרחבה באתר מידה). נכון לשנה שעברה- תוכניתו של אראל סג"ל המשודרת החל משנת 2016 זכתה למספר שיא - מעל 1,000,000 מאזינים בתקופה של ינואר ואוגוסט. סה"כ המאזינים בתקופה זו לגל"צ הגיע למעל 4 מיליוני מאזינים שהשתמשו באפליקציה, באתר האינטרנט או שמעו את תכניות גל"צ באמצעות מכשירי הטאבלט. בגלגל"צ לעומת זאת יש מעל מיליון וחצי מאזינים בכל יום!



הפרסום ברדיו עובד – כיום אפילו טוב יותר מתמיד

לאחר שסקרנו בהרחבה את יתרונות הפרסום ברדיו ובפרט בגל"צ וגלגל”צ נשאלת השאלה כמה עולה לצאת בקמפיין פרסום שכזה.


כאשר אתם מתכננים קמפיין כדאי להיעזר בחברת פרסום מובילה וותיקה שמסוגלת להציע מגוון רחב של חבילות פרסום, חבילות מיוחדת לפרסום בדקה ה-90 , חבילות מותאמות תקציב, קהל יעד ועוד.


במוקד הפרסום אנו מתמחים בפרסום בגל"צ ופרסום בגלגל"צ על כל שלביו.


כיום, אנחנו הזכיינים הגדולים ביותר בארץ לפרסום ב-2 התחנות הנ"ל וזולים מהתחנה ישירות.


אנו נסייע לכם החל מרכש המדיה הראשוני וכלה בסיוע בתכנון המתאים בהתאם לתקציב, תקופה, קהל היעד, ועוד.


לקבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי ללא עלות, אל תהססו לפנות לאחד מיועצי הפרסום שלנו.



הדרך להצלחה שלכם מתחילה בשיחה אחת – 03-6.000.000