מאמרים

 

 

פרסום בעיתונים

 

מודעות לוח

 

  •  טיפים לפרסום מודעות לוח בבואנו לפרסם מודעה באחד הלוחות בעיתונים או באינטרנט, עלינו לנסח אותה בצורה קצרה, קולעת ומופנית לקהל היעד אליו אנו רוצים להגיע. מוקד המודעות במשרד הפרסום או בעיתון יעזרו לכם לנסח את המודעה, אך תמיד כדאי להכין נוסח מראש.  להמשך המאמר...
  •  

  •  לוחות העיתונים: כדאיות הפרסום וקהל יעד העיתונים הארציים והמקומיים מהווים כוח מוביל בישראל בכל הקשור למודעות לוח, בעיקר למכירת דירות ורכבים ומודעות שטח של דרושים. מה עושה את לוחות העיתונים לאטרקטיבים כיום בעידן האינטרנט, ומדוע מפרסמים בהם? להמשך המאמר...

 

מודעות פרסום

 

  • מאפייני סגנון וניסוח מודעות הפרסום ניסוח מודעות הפרסום והמימד החזותי בהן (הקרוי בשפה המקצועית "קריאיטיב"), מהווים חלק חשוב מהמסר הפרסומי. מאפיינים כמו ניסוח הטקסט והכותרות ועיצוב התמונות וצבעי הרקע עשויים לקבוע את מידת תשומת הלב שהקורא יקדיש למודעה והאם המסר הפרסומי יצליח לעבור לקוראים, על כן יש להקפיד בהם על כל פרט ופרט להמשך המאמר...
  •  

  •  השפעת גודל וצבע המודעותהאם גודל וצבעוניות מודעות הפרסום משפיעים על הצרכן לרכוש את המוצר? מחקרים העוסקים בהשפעת גודל המודעות וצבען על הצרכן מצאו, כי למודעות גדולות בפורמט צבעוני בעיתונים יש כוח רב, הן תופסות יותר תשומת לב בעיני הקוראים מפרסומות אחרות ותורמות לתפיסת המוצר בעיניהם.  להמשך המאמר...
  •  

  • מודעות פרסום לרכב חשיבות הפרסום למכירת המכוניות היא גדולה מאוד. הפרסומת היא אחת ממקורות המידע המרכזיים ביותר שצרכנים מעבדים בתהליך  להמשך המאמר...
  •  

     

    מאפייני העיתוני

     

    • מאפייני העיתונים היומיים בישראל לסוג העתון יש השפעה רבה על מדיניות הפרסום בו. מודעות פרסום אינן מנותקת ממאפייני העיתון, ממעמדו בציבור הרחב ומקהל קוראיו, אלא קשורות אליו בקשר הדוק. כדי שקמפיין הפרסום בעיתונות הישראלית יהיה אפקטיבי, יש ללמוד את מאפייני העיתונים השונים מבחינת כתיבה, פורמט, השקפה וקהל הקוראים להמשך המאמר...
    •  

    • המקומונים ומגמות הפרסום בהם מודעות הפרסום המופיעות במקומונים הן בעלות מאפיינים השונים במקצת ממודעות המתפרסמות בעיתונים הארציים. הן מותאמות במיוחד לקהל היעד המקומי ולאופי המקומון ואזור המגורים. להלן נסרוק בקצרה את מגמות הצריכה של המקומונים ואת הפרסום בהם מבחינת קהל היעד, החברות המפרסמות ועיצוב המודעה.  להמשך המאמר...
    •  

     

    פרסום באינטרנט

     

    • טיפים לפרסום באינטרנט קיימת חשיבות רבה לתכנון נכון של הפרסום באינטרנט, הן מהצד היצירתי והן מהצד הטכנולוגי. צריך להתחשב במכלול שיקולים פרסומיים, כמו למשל ניסוח ועיצוב סיסמאות וסמלים, בחירת 'דובר' המעביר את המסר, ניסוח הטקסט ובחירה בתמונות וצבעים. להמשך המאמר...
    •  

    •  יעילות הפרסום באינטרנטהאחרונות גדל היקף הפרסום הכולל באינטרנט. מפרסמים מגדילים בהתמדה את תקציביהם לפרסום על גבי הרשת, אך למרות גידול זה, האינטרנט עדיין אינו מהווה נתח גדול מהוצאות הפרסום הכללי. האומנם האינטרנט הוא כלי יעיל לפרסם מוצרים? להמשך המאמר...
    •  

     

    פרסום ברדיו

     

    • מאפייני הפרסום ברדיו גם בעידן הטלוויזיה והאינטרנט, יש לפרסום ברדיו חשיבות מיוחדת שקשה להשיגה בערוצי פרסום אחרים. להלן נציג את מאפייני הפרסום ברדיו וטיפים ליצירת תשדירים אפקטיבים על גלי האתר. להמשך המאמר...
    •  

     

    קהל יעד

     

    • התאמת קהל היעד לערוץ הפרסום כדי לבסס קמפיין פרסום יעיל, יש לאתר את קהל היעד הרלוונטי הצורך את המוצר או השרות ולהתאים לו פרסום באמצעי התקשורת אליהם הוא נחשף. מאמר זה יעסוק בהתאמת קהלי יעד לערוצי הפרסום המרכזיים: העיתונות הארצית והמקומית, המגזינים, האינטרנט, פרסום החוצות, הרדיו והטלוויזיה. להמשך המאמר...
    •  

    • מאפייני הצרכנים הישראלי מיהו הצרכן הישראלי הממוצע שכל בעלי החברות, הקמעונים והפרסומאים מעוניינים לרכוש את אמונו? מה הוא אוהב, מה הוא שונא? באילו דרכים עדיף לפנות אליו? קשה מאוד להגדיר באופן כללי את קהל הצרכנים הישראלי כיוון שהוא מורכב ממספר קבוצות  להמשך המאמר...
    •  

    • פרסום למגזרים למעלה משני מליון נפש החיים כיום בישראל נמנים עם שלושה מגזרים: יוצאי חבר העמים, חרדים וערבים. בשביל לפרסם למגזרים אלו, יש להתאים להם אמצעים פרסומיים על פי המאפיינים המיוחדים לכל קהילה.  להמשך המאמר...
    •  

     

    תכנון ואסטרטגיית פרסום

     

    • אסטרטגיית פרסום כדי שמודעות הפרסום תהיינה אפקטיביות לקורא, יש לאפיין אותן מראש במסמך תכנון אסטרטגי הקרוי "בריף". מסמך זה צריך להכיל מספר אלמנטים להמשך המאמר...
    •  

    • פריסת מדיה חברה להוצאה לאור רצתה לפרסם את המוצר שלה, סדרת ספרים בנושא רפואה אלטרנטיבית. היא פנתה למשרד פרסום כדי שיתכננו לה קמפיין פרסומי. אחת השאלות הראשונות שעלתה בתכנון הקמפיין היא היכן כדאי לפרסם את המוצר? להמשך המאמר...
    •  

    • פילוח, כיסוי ומיצוב חלק מתכנון אסטרטגי של פרסום כל מוצר או שירות, מחייב את הפרסומאים לחשוב מיהם קהלי היעד אליהם הם צריכים לפנות. פיזור המסר הפרסומי לכלל האוכלוסייה עלול לגרום לאיבוד הפוקוס אצל קהל הצרכנים ולבזבוז כסף רב לקהל, שמראש לא יתעניין או לא יהיה מסוגל לרכוש את המוצר.  להמשך המאמר...
    •  

    • מסרים פרסומיים אחד מהתהליכים המרכזיים בתכנון כל פרסומת וקמפיין היא בניית המסר. עיצוב מסרי הפרסום היא משימה לא פשוטה. להלן מובאים מספר טיפים שיכולים לעזור בכך  להמשך המאמר...
    •  

    • מדידה: האם הפרסום השיג את מטרתו? לאחר שקמפיין הפרסום עלה, צריך לברר - האם הפרסום השיג את מטרתו? הפרסום נועד לרוב לעודד את המכירות ואת תדמית המוצר לטווח הרחוק. יש לזכור כי מכירות אינן הקריטריון הבלבדי להערכה, האם הפרסום היה מוצלח או לא. היו בעבר מודעות פרסום מוצלחות הזכורות עד היום שלא הצליחו להגביר את מכירות המוצר לאורך זמן, ובוודאי יהיו כאלה גם בעתיד להמשך המאמר...
    •  

     

    שיווק

     

    • מהו מותג וכיצד ממתגים? חברת מזון מסוימת רצתה להוציא גלידה חדשה לשוק. היא סמכה על כך שהגלידה תימכר כי היא מאוד טעימה ועשויה מחומרים טובים. ליתר ביטחון היא יצאה עם קמפיין פרסומי שהחדיר את המסר כי יש גלידה חדשה וטעימה של החברה. כשהגלידה לא נמכרה היטב, החברה ערכה סקרי צרכנים ובהם התברר שמרבית הצרכנים הבחינו בגלידה החדשה, שייכו אותה לחברת המזון אבל לא רצו לקנות אותה להמשך המאמר...
    •  

     

     

     

מוקד המודעות טלפונים