מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום ברדיו


אתם תקועים בפקק הרגיל בכביש 4, הרדיו הוא אמצעי הבידור היחידי שלא יכול לגרום לקנס גבוה... לפתע נשמעת פרסומת קליטה בין השירים שאתם אוהבים. רגע... זה המותג שלכם!

כעת, כולם שומעים על הפסטיבל הקרב ובא... הסייל הגדול בסניף שלכם או המוצר שלכם.

פרסום בתחנות הרדיו מלווה אותנו כבר עשרות שנים, אך כיום כמעט כל בית עסק יכול להתחיל לפרסם פרסומות ברדיו.
איך תעשו זאת? עם מוקד הפרסום הארצי.


איך מוצאים את ההצעות המשתלמות ביותר
לפרסום תשדירי פרסומות / תשדירי חסות

פרסום ברדיו עד לפני מספר עשורים לא היה בהישג ידם של מרבית העסקים. כיום, בזכות כוח הקנייה של מוקד הפרסום קל יותר להשיג מחירי פרסום אטרקטיביים לתשדירי פרסומת, חסויות לתכניות ואף שיווק של תוכן פרסומי במהלך השידורים עצמם. דמיינו כיצד המותג שלכם יכול להתפתח לו רק הייתם מגיעים למאות אלפי מאזיני התוכנית ששמעתם היום בבוקר ברדיו.


מוקד הפרסום הארצי מציע לכם מגוון חבילות פרסום במחירים שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס!

במוקד הפרסום הארצי אנו מתמחים מזה עשורים בליווי מפרסמים בקמפיינים מצליחים ברדיו.
בין התחנות הנבחרות שלנו תוכלו לבנות חבילת פרסום המשלבת:


פרסום בגלי צהל וגלגלצ
פרסום ברדיו תאגיד השידור כאן
פרסום ברדיו הארצי
פרסום ברדיו האזורי
פרסום ברדיו חיפה
פרסום ברדיו תל-אביב

אילו יתרונות יש לפרסום דווקא במדיום זה?

  • פרסום תשדיר רדיו מגיע בצורה ישירה לתודעתו של המאזין מפני שבמקרים רבים ההאזנה לרדיו היא האזנה אישית ואינטימית. כפי שאתם נמצאים ברכב ומאזינים לפרסומות במהלך השידור או בין השירים האהובים – כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. במהלך יום עבודה משמים הם מאזינים באמצעות מקלט הרדיו, הטלפון הנייד או המחשב.

  • פרסום תשדירי רדיו חושף את המוצר או השירות שלכם בפני קהל רחב ומגוון – כולם מאזינים לרדיו במקומות העבודה, בבית הפרטי ובנסיעה באוטובוס או ברכב. אתם בונים את המותג שלכם והופכים אותו לפופולרי ומוכר בזכות העובדה כי שמו נשמע שוב ושוב במהלך היום בין התוכניות.

  • נוכיח לכם זאת בצורה פשוטה ביותר – חישבו על הפרסומות ששמעתם היום בבוקר. נכון שחלק מהם עדיין מתנגדות לכם בראש? האם אתם זוכרים בעל פה את מספר הטלפון של חברות הביטוח המובילות, או מוקד דיווחי התנועה רק משום ששמעתם אותו שוב ושוב? כעת אתם יכולים למנף את הכח העצום של הפרסום ברדיו גם לטובת העסק שלכם.

    נתוני ההאזנה לרדיו מראים בבירור כי חלקים גדולים מכל אוכלוסיית ישראל נוהגת להאזין למדיום תקשורת פופולארי זה. עפ"י סקר TGI כיום גלגל"צ נמצאת במקום הראשון באחוזי ההאזנה בישראל עם מעל 1.5 מיליון מאזינים ביום! דמיינו איזו חשיפה עצומה זו כאשר אתם מגיעים כמעט לכל אחד בישראל!

  • הפרסום ברדיו מאפשר למקד את החשיפה בפני קהלי יעד שונים. מכיוון שלכל תחנה ולכל תוכנית או שדרן יש קהל נאמן בעל מאפיינים מיוחדים, ניתן להתאים את הקמפיין הפרסומי לקהל היעד הרלוונטי בטווח הגילאים הרלוונטי ולחתך הסוציו-אקונומי הרצוי בקלות יחסית וכמובן לתכניות ממוקדות.

כל היתרונות בקמפיין מותאם אישית דרך מוקד הפרסום הארצי

מוקד הפרסום הארצי גאה לעמוד בחוד החנית של תחום הפרסום בארץ, כאשר אחד מתחומי ההתמחות שלנו הוא העלאת קמפיינים פרסומים ברדיו. עם השנים צברנו ניסיון עשיר בניהול עשרות קמפיינים קריאטיביים ממוקדים בתחנות הרדיו השונות בעלות שיעורי ההאזנה הגבוהים ביותר לצד הצעות מחיר ייחודיות בתחנות הרדיו השונות.



בתחנות בהן תוכלו לפרסם תמצאו את:

  • גלי צה"ל
  • גלגל"צ
  • רדיו חיפה
  • רדיו תל אביב
  • רשת ב'
  • רשת ג'
  • רדיו 88FM
  • רדיו ללא הפסקה
  • רדיו אקו FM 99
  • רדיו דרום
  • רדיו ירושלים
  • רדיוס
  • רדיו קול חי
  • רדיו א-שמס
  • ועוד תחנות נוספות בהן תוכלו לשלב תשדירי פרסומות, חסויות, תוכן ועוד.



    כמה עולה פרסום ברדיו?

    מחיר הפרסום ברדיו תלוי במספר פרמטרים – אורך וסוג התשדיר המבוקש, הזמן או התכנית בה הוא משודר, הביקוש לפרסום ביום ובשעה המבוקשים ועוד.

    בזכות הניסיון הרב של מוקד הפרסום הארצי, העצמה והקשרים הענפים ארוכי השנים עם תחנות הרדיו השונות נוכל להציע לכם חבילות פרסום אטרקטיביות ביותר במחירים מיוחדים.



    כיצד מפיקים את הפרסומת?

    מרבית הפרסומות מופקות באולפן מקצועי כאשר תוכלו לשלב מוזיקה מקורית או קנויה (שימו לב לזכויות היוצרים). תוכלו להיעזר בקריין מקצועי או להקליט את הפרסומת באולפן בעצמכם. לכל אחת מהאפשרויות יתרונות וחסרונות. כאשר אתם מאפשרים למאזינים לשמוע את קולו של מנהל החברה או המותג אתם יוצרים את האמינות והקשר הראשוני עם הלקוחות הפוטנציאליים. לעומת זאת, שימוש בקריין מקצועי מעניק תחושה של מותג משגשג, וותיק ואמין גם אם אתם בשנה הראשונה לפעילותכם.



    נשמח לסייע לכם לבנות קמפיין אפקטיבי במחיר הטוב ביותר.