מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-2314833
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום מודעות דרושים - חיפוש וגיוס עובדים

מעוניינים בפרסום מודעות דרושים בעיתון או באינטרנט? מחפשים את הדרך היעילה והמשתלמת ביותר של פרסום מודעות חיפוש עובדים? פרסמו דרך מוקד הפרסום הארצי ותיהנו ממגוון חבילות פרסום והצעות מחיר תחרותיות ומשתלמות. פרסום מודעת דרושים בעיתון ובאינטרנט באמצעות מוקד הפרסום הארצי מאפשר לכם להגיע לתפוצה רחבה ככל האפשר, למקד את החיפוש שלכם ולקבל הצעות רלוונטיות בלבד.

מודעות גיוס עובדים בעיתון או באינטרנט – דיוק ויעילות מובטחים

פרסום מודעות עבודה יכול להיות בזבוז של זמן וכסף עבור כל מעסיק. ניהול נכון של מערך הפרסום יכול לשפר את מיקוד גיוס העובדים ולהביא לחסכון משמעותי בכסף.

מדוע כדאי לבחור בפרסום מודעות עבודה בעיתון או באינטרנט באמצעות מוקד הפרסום הארצי?

פרסום מודעות גיוס עובדים באמצעות לוח דרושים מאפשר לכם פריסה בעיתונות הארצית, לדוגמא בידיעות אחרונות, ישראל היום ועוד.

פרסום מודעות דרושים באינטרנט

לצד פרסום מודעות גיוס עובדים בשלל עיתונים ומקומונים, אנו מציעים לכם פרסום מודעות חיפוש כוח אדם בכל אחד מאתרי האינטרנט המובילים בתחום הדרושים ומשאבי האנוש: אול ג'ובס, ג'וב מאסטר ועוד.

אתרים אלו זוכים לכניסות יומיות של מחפשי עבודה רבים ותוצאות הפרסום בהם מצוינות בשל המיקוד והייחודיות של החיפוש וההיצע.

מוקד הפרסום הארצי מציע לכם חבילות דרושים באינטרנט במחירים מיוחדים במיקומים מעולים.

פרסום מודעת לוח דרושים

מוקד הפרסום הארצי הוא גוף ותיק בעל ניסיון רב – אנו נסייע לכם בניסוח ובעיצוב המודעה, בחירת מיקומים טובים ויעילים והתאמת חבילה לצרכים שלכם. פרסום מודעת לוח דרושים בעיתון או בדיגיטל באמצעותנו משתלם ומקצועי יותר! אנו מתחייבים לשירות אמין, ישיר ומסור ולמענה אנושי לפניותיכם, כל יום עד 22:00 בלילה

מודעות דרושים באמצעות מוקד הפרסום הארצי

מודעות דרושים - הדרך האפקטיבית ביותר לגיוס עובדים גם בעידן הדיגיטלי

עולם הפרסום, המדיה והתקשורת הוא עולם אשר מתאים עצמו אל הקדמה בכל רגע נתון. ואולם, נדמה שיש כמה שיטות להגיע לקהל רחב שעדיין לא השתנו, ומוכחות כיעילות ואפקטיביות בכל פעם מחדש.
אחת מהשיטות הללו היא מודעות דרושים ודרושות בעיתונים המודפסים ובאתרי האינטרנט.
בשנים האחרונות, ענף איתור כוח האדם ומשאבי האנוש עשה מעבר גדול אל רשת האינטרנט. אתרים אול ג'ובס, ג'וב מאסטר כוללים עשרות אלפי מחפשי עבודה בישראל, וכן מאות ואף אלפי מעסיקים פוטנציאליים.
האינטרנט מספק כלי אפקטיבי ויעיל כלכלית, המאפשר לפנות לנתח ספציפי של מועמדים, להקל על תהליך הסינון משמעותית, וגם לחסוך על מחיר המודעה .

יחד עם זאת, בתחום הפרסום והמודעות - הפרינט ממש לא מת. שיטות הפרסום המסורתיות עדיין מוכיחות את עצמן כאפקטיביות ביותר, במיוחד כשמדובר במודעות דרושים.
בין אם מדובר בפרסום בעיתונים המופצים בפריסה הארצית:
ידיעות אחרונות, ישראל היום, מעריב או בעיתונות המקומית / המגזרית, פרסום מודעות בעיתונות המודפסת הוא כלי יעיל במיוחד למשיכת מועמדים איכותיים משלל קבוצות האוכלוסייה ובחתך רחב מאוד.

כפי שניתן להבין, ענף מודעות הדרושים הוא מגוון ביותר. הוא כולל בתוכו טכניקות וגישות מעולם הפרסום המסורתי, מעולם השיווק הדיגיטלי ואפילו מעולם העיתונות.
מוקד הפרסום הארצי מתמחה בתחום הדרושים והדרושות ומספק מענה לכל אפשרויות הפרסום בענף - החל משלטי חוצות, דרך פרסומות ברדיו ועד מודעות בעיתון.

האיזון שבין תפוצה רחבה לפרסום יתר

כשמדובר במודעות דרושים, קל מאוד לעין בלתי מיומנת להקל ראש באופן הכתיבה, העריכה וההפצה של המודעה.
בסך הכל מדובר בקטע קצר ואינפורמטיבי, המציג כמה פרטים בסיסיים, ושולח את המפרסם לשבת ולחכות למענה.
הגישה הזאת יוצרת אצל מעסיקים רבים בזבוז כספי עצום בפרסום מודעות לא אפקטיביות, שאינן מצליחות למשוך את המועמדים המתאימים.

בשוק התחרותי של היום, לא רק העובדים מתחרים על מקומות העבודה, שכן גם המעסיקים עצמם מתחרים על העובדים הטובים ביותר. מעסיקים רבים מוותרים על השקעה מתאימה במודעות הדרושים, ואף מטילים ספק בשירותים המספקים אותן.
ואולם, מאחורי עולם מודעות הדרושים קיימת השקעה רבה בתהליך כולו - ניסוח המודעה, פילוח ערוצי המדיה הרלוונטיים לפרסום, וניתוב המועמדים. מדובר בשירותי פרסום לכל דבר, וככאלה, מאחוריהם עומדת מלאכת מחשבת, ואם היא נעשית בצורה איכותית, היא עשויה לקבוע את עתידו של העסק ואת טיב כוח האדם שלו.

פרסום משרה - חשוב לתכנן היטב

כשמדובר בפרסום משרה – פרסום של מודעות דרושים ודרושות, דרוש איזון בין פרסום בפריסה רחבה מספיק, והימנעות מפרסום יתר. מצד אחד, אתם מעוניינים לקבל כמה שיותר קורות חיים איכותיים ומתאימים לדרישות התפקיד, ומהצד השני, להימנע מכמות כל כך גדולה כך שאי אפשר לעמוד בקצב הסינון, גם לאחר שעות רבות של עבודה.
מסיבה זו חשוב לדעת בדיוק היכן לפרסם את המודעה ומהי הפלטפורמה המתאימה עבור פרסום המשרה.
במקביל, כאן נכנס לתפקיד חשיבותו של הניסוח: מודעה מנוסחת היטב, בצורה מושכת, מעניינת וברורה, תמשוך את הקהל הנכון ותאפשר לכם לערוך חיפוש יעיל אחר העובד הבא שלכם.

מודעות דרושים בעידן הדיגיטלי

מטרת העל של מודעות הדרושים והדרושות היא כמובן - סינון ראשוני של קורות חיים. גם כאן, האינטרנט הופך את העבודה של כולנו לקלה הרבה יותר. בעוד עבור עבודות מסוימות, אין ספק שהעיתונות המודפסת היא הפתרון הנכון - במיוחד עבור עבודות הפונות לקהל רחב יותר, בעלות דרישות פחות ספציפיות כשמדובר בהשכלה וניסיון.
ואולם, ככל שהחיפוש הופך יותר ספציפי, כך האינטרנט מאפשר לנו אופציות יעילות לפילוח ולהפיכת עבודת הסינון לפשוטה ומהירה הרבה יותר.

אתרי פרסום המשרות באינטרנט מאפשרים עוד כלי חשוב, נוח וחסכוני: עריכה.
החל משגיאת כתיב, דרך שינוי בתנאי המשרה, ועד שינוי פרטי ההתקשרות - בניגוד למודעות המודפסות, שבהן הדיו כבר נמצא עמוק עמוק בתוך הנייר, את המודעות המקוונות ניתן לתקן ולשנות בקליק אחד לאורך כל תקופת הפרסום, וללא עלות נוספת.
אין נוסחה אחת נכונה כשמדובר בכתיבת מודעת הדרושים המושלמת.
גם כאן כלי העריכה יכול להיות נוח מאוד בהתאמת עריכת המודעה ושינויה בהתאם לפניות. אם המודעה לא מקבלת את כמות הפניות הרצויה, או את סוג הפניות המתאים, תוכלו לשנות אותה בכל עת, להפוך אותה למושכת יותר או ברורה יותר.
עריכת המודעה המקוונת מאפשרת ניסוי וטעייה, כך שמדובר בכלי אפקטיבי לצורך שיפור יעילותה.

בנוסף, המעסיק יכול לבחור אילו פרטי התקשרות יופיעו במודעה - פרטיו שלו, של מחלקת משאבי האנוש, או של חברת כוח אדם חיצונית. אתרים מסוימים מאפשרים להשאיר את פרטי ההתקשרות חסויים לחלוטין, ומהווים מתווכים בין הפונים לבין המפרסמים.

למה כדאי לפרסם מודעות דרושים ודרושות דרך מוקד הפרסום הארצי?

מוקד הפרסום הארצי הוא אחד מחברות הפרסום המובילות בישראל בתחום המודעות, הדפוס ורכש המדיה.
מאחורינו ארכיון של מאות לקוחות שעזרו עם השנים למצב את מוקד הפרסום הארצי בחוד החנית של חברות פרסום המודעות.

מוקד הפרסום הארצי עוסק בפרסום מודעות דרושים כבר יותר מ-30 שנה, ועבד עם כל מוקדי המדיה המובילים בישראל, ולוחות הדרושים הנצפים ביותר, החל מהעיתונים המודפסים המובילים ועד אתרי פרסום המשרות הפופולריים.

הצוות שלנו מורכב ממגוון רב של עובדים שהתמחו בתחום פרסום הדרושים. הניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו להתאים עבור כל לקוח את המודעה המתאימה לצרכיו, כדי לעזור לכם להפוך את המודעה לממוקדת, יעילה וחסכונית יותר.

בזכות נסיון רב והשפעה בשוק הפרסום, מוקד הפרסום הארצי מציע הנחות מיוחדות וחבילות פרסום במחירים המשתלמים ביותר בענף. אנחנו במוקד הפרסום הארצי מאמינים בשירות מא' ועד ת'.

אצלנו העבודה לא מסתיימת בפרסום המודעה, אלא ממשיכה גם לבקרת האיכות.

לאחר כל פרסום אנחנו נבצע המשך מעקב כדי לבדוק את יעילות הפרסום, והאם יש צורך בשינוי אסטרטגיה.

תחום הגיוס שינה את פניו מקצה לקצה בעשורים האחרונים. בעבר, מעסיקים היו נעזרים בלוחות המקומונים והעיתונים הארציים, כדי להגיע לקהל היעד הרלוונטי- בעלי מקצוע עם הניסיון והתואר הנדרש.

פרסום מודעות דרושים היה מוגבל לימים קבועים בלבד (לרוב ג' ו-ה'), ולעיתים המעסיק היה נאלץ לחכות מספר ימים למקום פנוי לפרסום במדור הדרושים, מאחר והיה ביקוש גבוה על פני ההיצע.

כיום, המצב שונה לחלוטין. עידן האינטרנט סיפק מאות שטחי פרסום נוספים למודעות הדרושים ולכן כיום קל ומהיר יותר לגייס עובדים באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים.

כיצד ניתן לפרסם את מודעת הדרושים שלכם כבר מחר?

בין אם אתם רוצים לפרסם בעיתונות או בדיגיטל, פרסום דרושים באמצעותנו הוא מהיר, נוח ומלווה בשירות אישי ומקצועי.

היתרונות לפרסום בדיגיטל כוללים יתרונות רבים: המודעות מופיעות ללא הגבלת מלל באתרים השונים (בניגוד למודעות בעיתונות הכתובה המוגבלות במילים או בגודל). תוכלו לקבל מאיתנו תמחור לחבילות של מודעות רגילות/מודגשות/מודעות עם הקפצות או מיקום קבוע באתר.

כמות גדולה של עובדים בזמן קצר

אם תבחנו את המתחרים שלכם בנישה שבה אתם פועלים תגלו כי הגיוס אינו מתבצע רק באינטרנט, אלא בשילוב של מספר מדיות כמו: עיתונות, שילוט חוצות, רדיו ומדיות נוספות. זאת משום שעל אף ההתקדמות הטכנולוגית חלק מהמקצועות המסורתיים עדיין מושכים את מרבית המועמדים באמצעי המדיה המסורתית. למשל, פנייה אקסקלוסיבית למגזר מסוים או למועמדים מעיר זו או אחרת.

כך לדוגמא: חברות הזקוקות לגייס כמות גדולה של עובדים בפרק זמן קצר נעזרים בכלי פרסום מתקדמים שלנו כדי להגיע למאות מועמדים בעת ובעונה אחת.

שפע אפיקי פרסום כדי למצוא את המועמדים המתאימים לכם ביותר

זכרו, בשוק העבודה התחרותי של היום המעסיקים מתחרים על ליבם של המועמדים.

אם אתם רוצים שמודעת הדרושים שלכם תבלוט, ותגיע למירב זוגות העיניים, במיוחד אם מדובר בתפקיד נחשק או מאתגר במיוחד נוכל להציע לכם דרכים יצירתיות חדשות לגיוס עובדים. לצד המודעות המופיעות באתרי הדרושים ובעיתונים, אנו רוכשים בסיטונאות פרסום על גבי שלטי חוצות ובמתחמי הרכבת, כמו גם פרסום ברדיו, ואף משלבים קמפיינים ברשתות החברתיות ובאפיקי מדיה נוספים.

באמצעות פרסום בפרישה רחבה תוכלו להגיע אליו לפני החברות המתחרות.

פרסום מודעת דרושים הייטק

בתחום ההייטק, קיימת תחרות גבוהה על כל מתכנת בכיר או ראש צוות מקצועי. כדי לבצע פרסום דרושים הייטק נדרשת יצירתיות רבה ומספר אפיקי פרסום כדי להגיע למועמד המתאים ביותר לארגון. במוקד הפרסום אנו משתמשים בניסיון והידע שצברנו ויכולים להתאים לכם מגוון חבילות פרסום מגוונות: טלוויזיה / רדיו / שילוט חוצות ועוד.

אם אתם מחפשים מועמד/ה למשרה-

זה הזמן לפרסום מודעות דרושים שלא תפספס אף מועמד –

פנו אלינו ונשמח לייעץ לכם ללא עלות באילו אפיקים לבחור!

התקציבאים שלנו זמינים לשירותכם כל יום עד השעה 22:00