מגוון חבילות פרסום בעיתונות, ברדיו, בטלויזיה, באינטרנט ובסלולר במחירים של הדקה ה-90
לפרסום התקשרו עכשיו
077-9966272
לא חשוב מה סוג או גודל העסק שלכם ומהו תקציב הפרסום העומד לרשותכם.
אם אתם צריכים לפרסם מודעה, שירות או מוצר, אנחנו הכתובת!

במוקד הפרסום הארצי, תקבלו מענה אישי מהשעה 7 בבוקר ועד חצות.
100 אנשי מקצוע, מוקדנים, תקציבאים, מעצבים ואנשי רכש מדיה, ממתינים לשירותכם.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

פרסום ברשת - ערוץ 13


כל חברה היום יכולה להופיע בטלוויזיה

 

הפיצול בין הערוצים פתח מגוון רחב של אפשרות פרסום באחת המדיות החזקות והעוצמתיות כיום. בעקבות פיצול זה - ניתן כיום לפרסם בעלויות נמוכות משמעותית מבעבר - ועם חשיפה מצוינת!

בעוד התחרות בפרסום הדיגיטלי באתרי החדשות גבוה מאד- בטלוויזיה אתם נמצאים במדיה מסורתית ויוקרתית שמעניקה חשיפה מצוינת.

אחד מהערוצים הפופולריים היום הוא "רשת-13" המציע פרסום במגוון פורמטים של תוכניות אהובות.



איך עובד הפרסום ברשת ואילו סוגי פרסום תוכלו לבחור? כל זאת במדריך הבא.


לפרסום בערוץ 11
לפרסום בערוץ 12
לפרסום בערוץ 13

פרסום ברשת - רקע

רשת 13 היתה זכיינית בולטת, עוד מהקמת ערוץ 2 עד לפיצולו בנובמבר 2017.

עולמות התוכן המגוונים של רשת 13 הינם הכתובת העיקרית למיליוני צופים בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר, שביססו לאורך השנים את מעמדו כערוץ הטלוויזיה המצליח ביותר בארץ.

בין התוכניות המצליחות והאהובות של רשת 13 נמצאות "האח הגדול", התוכנית המסעירה "הישרדות", התוכנית חובקת העולמות "המירוץ למיליון", תוכניות המוסיקה "דה וויס", "אקס פקטור", "The Four", תוכנית הכישרונות המצליחה "גוט טאלנט", פורמט הבישול המצליח "משחקי השף", הדרמה המצליחה "הרמון", הקומדיות "נבסו", "שנות ה-80", "לצבי יש בעיה", הדוקו המטלטל "סאלח פה זה ארץ ישראל", תוכניות תחקירים מובילות, תוכניות אירוח, תעודה, מתח, אקשן ועוד – כולן שאובות מתוך המציאות הישראלית, מתוך הדילמות של חיינו, מהמקומות הסבוכים ביותר שבהם נפגשים הישראלים זה בזה ובבעיות המרכיבות את חיינו.



קמפיין חסויות בטלוויזיה

 

הפורמט הנפוץ ביותר לפרסום, בעיקר קרב מפרסמים בינוניים, הוא חסויות בערוץ 13 (חסות 6" המשודרת בתחילת תכנית ולאחר הפסקת הפרסומות).

מתן חסות לתוכנית אהובה מאפשר לכם להעלות את המודעות למותג/ לאירוע שלכם ולבנות את המוניטין של החברה / הרשות. אם תנסו להיזכר בסלוגנים קליטים או באירועים שהלכתם אליכם לאחרונה, מהר מאד תגלו כיצד החסויות שראיתם בסה"כ ב-6 שניות- נחקקו במוחכם לאורך זמן.

 

חבילת חסויות מורכבת מתכנון של רצועות הטלוויזיה הרלוונטיות לקהל היעד (לדוגמא: תכניות בוקר, תכניות אוף פריים, תכנית סמי פריים טיים, פריים טיים, אוף פריים ועוד).

 

בכל תכנית יש לכל היותר 3 מפרסמים (יתרון המאפשר חשיפה רחבה יותר לקהל היעד מאשר בתשדירי פרסומת) בכל מקבץ חסויות.

אם תפרסמו בתחזית מז"א, תוכלו להנות מחשיפה של מפרסם בלעדי או 2 לכל היותר (תלוי ברצועה הרלוונטית).

 

אל תשכחו שכיום, בעידן הטלוויזיה החכמה- הקהל נוטה להקליט את התכניות / "לזפזפ" בין ערוצים בזמן הפסקת הפרסומות (לא חשוף לתשדירי פרסומת בפועל) או נוטה להריץ את הפרסומות בעזרת השלט ומגיע בדיוק להתחלת התכנית- תחילת מקבץ החסויות.

 

כדאי שתדעו שבתכניות מסוימות ניתן לפרסם באנר פרס/ מתנה המופיעים במהלך התכנית. לרוב מדובר בחבילות שנמכרות מראש.



פרסום תשדירי פרסומת באורכים שונים - קמפיין תשדירים

אם תמיד חלמתם שיופיע בטלוויזיה סרטון קריאטיבי ומושך של העסק שאתם מייצגים / הצעת מכר מטורפת- תשדיר פרסומת הוא סוג הפרסום המתאים ביותר עבורכם.

תשדירים הם למעשה תשדירי הפרסומת שכולנו מכירים, כאשר ניתן לפרסם תשדירי פרסום באורכים מגוונים (נהוג עד 30") עפ"י בחירת המפרסם.

חבילת הפרסום נקבעות בפועל ע"י מספר מדדים- אורך תשדיר, רצועות רלוונטיות, רייטינג, זמן עלייה לאוויר ועוד.

 

היתרון העיקרי- בתשדירי פרסומת יש יותר 'חופש קריאטיבי', מאשר משקופית של 6".

על אף שגם בתשדירי שירות צריך לאשר את הקריאייטיב מול הרשות השניה, יש פחות רגולציה מאשר בחסות ואפשר לשדר פרסומת מושקעת המציגה את הפעילות הרלוונטית ולהיחשף לכל בית.

ע"י מיקוד הפרסומת לרצועות המתאימות לקהל היעד, תוכלו למקד את הפרסום לקהל המתאים למוצר.

בערוץ רשת-13 יש מגוון רחב של תכניות בכל רצועה. ניתן לבנות חבילה ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי וליצור "באזז" תקשורתי בתקציב לא גבוה.



כמה עולה הפרסום?

אנו נשאלים שוב ושוב "כמה עולה פרסומת בערוץ 13". התשובה הקצרה היא – בהתאם לתקציב שלכם.  פרסום ברשת מאפשר לפרסם חסויות בתחילת התכנית ואחרי פרסומות או תשדירי פרסומות במהלך הפרסומות של התוכניות. התמחור משתנה בהתאם לסוג הפרסום / רצועות ורייטינג / תקופה ועוד. מן הסתם, תוכניות המושכות אליהן צופים רבים וזוכות לרייטינג גבוה יציעו ספוטים וחסויות במחיר גבוה יותר מתוכנית המושכת אליה כמות נמוכה יותר של צופים.

 

כאשר אתם בונים קמפיין טלוויזיה מומלץ להיות קודם כל מגובשים על קהל היעד ובהתאם לבנות תמהיל מדיה ברצועות מגוונות הפונות לקהל היעד ע"מ להשיג חשיפה מירבית.

אם אתם רוצים לפנות לדוגמא למשפחות וצעירים בפריסה רחבה מומלץ לנסות ולשלב רצועות סמי פריים טיים ופריים טיים או סופר פריים טיים.

 

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית? פנו אלינו ונשמח לבנות את הקמפיין שלכם ברצועות ובערוצים המסחריים הרלוונטיים כדי שתקבלו חשיפה מירבית.



מפרסמים כמו המותגים הגדולים

אל תשכחו שכיום, מחירי הפרסום בטלוויזיה נמוכים יותר משהיו בעבר. הדבר מאפשר גם למותגים קטנים ובינוניים להופיע בטלוויזיה, לצד המותגים הגדולים יותר בישראל. דווקא בתקופה הזו- אינכם חייבים להיות ארגון המעסיק מאות עובדים על מנת לצאת בקמפיין טלוויזיה עם חשיפה מצוינת.



איך מתארגנים לפרסום בטלוויזיה?

החלטתם לפרסם בטלוויזיה? חשבתם לפרסם בערוץ רשת – 13 ? נשמח לסייע לכם.

חשוב לוודא שאתם ערוכים מבחינת מענה / שירות לפניות שיגיעו בעקבות הפרסום.

גם מבחינה דיגיטלית, אל תשכחו לוודא שהאתר שלכם מופיע למי שמחפש אתכם ברשתות החברתיות. בעקבות הפרסום יחפשו את העסק שלכם בגוגל / בפייסבוק- תוודאו שהאתר שלכם מופיע כדי שלא תפספסו קהל פוטנציאלי שרוצה לקבל עוד פרטים.

 תתפלאו לגלות את המהירות הגבוהה שבה הפרסום בטלוויזיה עובד ומחזק את המודעות על המותג שלכם.



פרסום בערוץ 13 ובערוצי טלוויזיה נוספים עשוי להיות המקפצה שתוביל את העסק שלכם להצלחה.

מוקד הפרסום הארצי מתמחה בתכנון ורכש מדיה מעל 30 שנה -
נוכל להציע לכם מגוון חבילות אטרקטיביות בכל הערוצים המסחריים: ערוץ רשת-13 ו/או בערוצים נוספים, חבילות הדקה ה-90 (פרסום מהרגע להרגע בהוזלה משמעותית), חבילות משולבות ערוצים ועוד.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ אישי 24/7 חייגו 03-6000000